Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is de nieuwe gezinspc, maar ik wil er graag terug mee gaan gamen ook. Dan heb ik het over vanalles van games, van Fifa tot GW2, en miss wel weer eens ARK. Verder zal hij gebruikt worden voor de alledaagse Office toepassingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik reken op een budget van tussen de 600€ en de 800€. Mag iets meer zijn, maar niet te veel in elk geval.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een CM 650W GX voeding om mee te nemen. Toetsenbord, muis en scherm kan ik ook meenemen. Heb ook een WD Green 1TB HDD en een WDD 500GB HDD om over te plaatsen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuwe behuizing, nieuwe videokaart, nieuw moederbord, nieuw CPU en nieuw RAM.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Absoluut geen voorkeuren. Als alles naar behoren werkt en mij met plezier kan laten gamen, vind ik het perfect
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behuizing hoeft niet te groot te zijn, aangezien de pc in de leefruimte komt te staan. Misschien wel cable management, indien windowed. We willen hem miss ook op hert bureau ipv onder , maar da's geen must. Anders niet echt eisen.
Ga je overklokken?
Ik vermoed van niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben vooral benieuwd of mijn lijst aanvaardbaar is, en wat er eventueel nog aan verbeterd kan worden. Het is de eerste keer dat ik zelf de pc samenstel, dus ik ben benieuwd. Ik vraag het hier omdat jullie waarschijnlijk meer ervaring hierin hebben en mij dan ook een iets betere feedback kunnen geven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is de nieuwe gezinspc, maar ik wil er graag terug mee gaan gamen ook. Dan heb ik het over vanalles van games, van Fifa tot GW2, en miss wel weer eens ARK. Verder zal hij gebruikt worden voor de alledaagse Office toepassingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik reken op een budget van tussen de 600€ en de 800€. Mag iets meer zijn, maar niet te veel in elk geval.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een CM 650W GX voeding om mee te nemen. Toetsenbord, muis en scherm kan ik ook meenemen. Heb ook een WD Green 1TB HDD en een WDD 500GB HDD om over te plaatsen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuwe behuizing, nieuwe videokaart, nieuw moederbord, nieuw CPU en nieuw RAM.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 164,- | € 164,- |
| 1 | MSI B450 Tomahawk | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 580 GAMING 8GB | € 215,- | € 215,- |
| 1 | Sharkoon S1000 Window | € 40,- | € 40,- |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Kingston A400 2,5" 240GB | € 30,01 | € 30,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 644,01 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Absoluut geen voorkeuren. Als alles naar behoren werkt en mij met plezier kan laten gamen, vind ik het perfect
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behuizing hoeft niet te groot te zijn, aangezien de pc in de leefruimte komt te staan. Misschien wel cable management, indien windowed. We willen hem miss ook op hert bureau ipv onder , maar da's geen must. Anders niet echt eisen.
Ga je overklokken?
Ik vermoed van niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben vooral benieuwd of mijn lijst aanvaardbaar is, en wat er eventueel nog aan verbeterd kan worden. Het is de eerste keer dat ik zelf de pc samenstel, dus ik ben benieuwd. Ik vraag het hier omdat jullie waarschijnlijk meer ervaring hierin hebben en mij dan ook een iets betere feedback kunnen geven.