Ik zoek een?
Nieuw moederbord. Heb op dit moment een Asus Prime B350-Plus. Op zich niets mis mee, maar wil over een tijdje overstappen van mijn 1e Gen Ryzen naar een 3e Gen Ryzen, en dan waarschijnlijk ook een X versie.
Wat is je budget?
Budget ligt tussen de 100 en 150 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor bepaalde merken. Hoewel ik het fijn zou vinden als er een goede onboard audio op zit, genoeg fanheaders en goede mogelijkheden tot overclocken voor mijn CPU. RGB is een plus, maar zeker geen must. Heb zelf al zitten rond te kijken voor een eventuele 400 serie, maar ik zie door de bomen het bos echt niet meer.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem bestaat op dit moment uit;
# Ryzen 5 1600
# GTX 1060
# Asus Prime B350-Plus
# 16GB 3200Mhz geheugen
# Nvme M.2 SSD
Systeem wordt voornamelijk gebruikt voor te gamen. Enige hulp bij het vinden van een mobo wordt zeer gewaardeerd
. Excuses alvast als dit topic niet aan bepaalde plaatsingsstandaarden voldoet. Dit is pas mijn 3e topic in hele vele jaren hier.
Nieuw moederbord. Heb op dit moment een Asus Prime B350-Plus. Op zich niets mis mee, maar wil over een tijdje overstappen van mijn 1e Gen Ryzen naar een 3e Gen Ryzen, en dan waarschijnlijk ook een X versie.
Wat is je budget?
Budget ligt tussen de 100 en 150 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor bepaalde merken. Hoewel ik het fijn zou vinden als er een goede onboard audio op zit, genoeg fanheaders en goede mogelijkheden tot overclocken voor mijn CPU. RGB is een plus, maar zeker geen must. Heb zelf al zitten rond te kijken voor een eventuele 400 serie, maar ik zie door de bomen het bos echt niet meer.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem bestaat op dit moment uit;
# Ryzen 5 1600
# GTX 1060
# Asus Prime B350-Plus
# 16GB 3200Mhz geheugen
# Nvme M.2 SSD
Systeem wordt voornamelijk gebruikt voor te gamen. Enige hulp bij het vinden van een mobo wordt zeer gewaardeerd