Vaag bericht ontvangen mbt aanmelding, nu betalen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:08

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Vanochtend kreeg ik dit bericht:

Gratis Bericht: Bedankt voor de aanmelding bij TotalGamingSite je betaalt EUR 5.00 per week van TotalGamingSite via je telefoonrekening. Voor vragen ga naar http://totalgamingsite.com/ of bel met tbc. Afmelden of meer info ga naar www.payinfo.nl

Ik heb mij hier niet voor aangemeld! Ik heb niet bepaalt met m'n telefoon nummer rondgestrooid en begrijp niet waar dit vandaan komt.
Is dit überhaupt mogelijk, dat je ongevraagd zo de kosten op gejaagd?
Of is dit een scam? Op het t-Mobile forum zeggen ze dat ik wél moet reageren en dingen moet blokkeren. Maar ik vind het nog steeds bizar...! Wat moet ik doen?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Beste antwoord (via XanderDrake op 04-03-2019 09:07)

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:35

Croga

The Unreasonable Man

Mwah, vrij bekende telefoon scam. Als jij je niet aangemeld hebt zou ik ook zeker niet naar die sites gaan. Gewoon bij T-Mobile melden dat er onterecht geld in rekening gebracht wordt. Je hebt helemaal niets te maken met die gaming site, wel met je eigen provider. Dat die de gaming site het recht gegeven heeft om geld te incasseren via je telefoonrekening is niet jouw probleem.

- T-Mobile vertellen dat je dit bericht gehad hebt en dat ze moeten zorgen dat dit niet op je telefoonrekening komt
- T-Mobile die €5 niet betalen als ze het wel op je rekening zetten

Dat alles uiteraard alleen als je 100% zeker weet dat je dit niet zelf gedaan hebt. Als ze kunnen bewijzen dat je dit wél gedaan hebt moet je gewoon betalen en afmelden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Heb je al gedaan wat je zelf schrijft?
Vul je nummer eens in bij payinfo en dan kijk je eens wat er aan de hand is. Dat je niks hebt gedaan lijkt me sterk.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Mwah, vrij bekende telefoon scam. Als jij je niet aangemeld hebt zou ik ook zeker niet naar die sites gaan. Gewoon bij T-Mobile melden dat er onterecht geld in rekening gebracht wordt. Je hebt helemaal niets te maken met die gaming site, wel met je eigen provider. Dat die de gaming site het recht gegeven heeft om geld te incasseren via je telefoonrekening is niet jouw probleem.

- T-Mobile vertellen dat je dit bericht gehad hebt en dat ze moeten zorgen dat dit niet op je telefoonrekening komt
- T-Mobile die €5 niet betalen als ze het wel op je rekening zetten

Dat alles uiteraard alleen als je 100% zeker weet dat je dit niet zelf gedaan hebt. Als ze kunnen bewijzen dat je dit wél gedaan hebt moet je gewoon betalen en afmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Peatsmoke schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 07:09:
Heb je al gedaan wat je zelf schrijft?
Vul je nummer eens in bij payinfo en dan kijk je eens wat er aan de hand is.
Nee, nog niet gedaan want ik vind het nog steeds zo vreemd dat ik nu ineens actie moet nemen.
Dat je niks hebt gedaan lijkt me sterk.
Nou ik zit dus al een week in de Zwitserse bergen, gebruik m'n telefoon amper plus in flight mode en zit nu met pijn en moeite op een Frans 4g netwerk. Dus nee, veel motivatie voor een spelletjes website dienst heb ik niet :/

Ik zal als terug in NL ben direct met T Mobile bellen als het zo serieus is.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-10 22:10

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Nooit reageren op dit soort berichten en je provider bellen. Als je juist reageert op dit soort berichten dan begint de teller te lopen.

Bel de provider, die kan het voor je blokkeren.

Edit: schrijf je gelijk in op de website van payinfo. Dit is een site waar je op jouw nummer eenmalige of vaste abonnementen kunt blokkeren. Dan ben je er gelijk van af.

[ Voor 31% gewijzigd door Luchtbakker op 02-03-2019 08:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Alle Broodjes Aap verhalen ten spijt, de website Payinfo is geen scam....
Over de Stichting
De Stichting Gedragscodes Mobiele Diensten is een gezamenlijk initiatief van alle partijen die betrokken zijn bij het aanbieden van SMS- en Mobiele Internet Diensten in Nederland. Kortom: diensten die via uw mobiele telefoonrekening betaald worden.

Wie
De Stichting wordt gevormd door deelnemers uit drie groepen:
  1. Mobiele aanbieders Vodafone, KPN, T-Mobile, Telfort, Tele2 en Ziggo;
  2. Betaal Platform leveranciers dit zijn bedrijven die de betaling technisch mogelijk maken;
  3. Content providers dit zijn de bedrijven of personen die de diensten aanbieden en leveren
.
Je provider kan precies nagaan wat jij daadwerkelijk gedaan hebt vanuit de bergen, daarom gewoon via payinfo kijken wat er aan de hand is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ff naar payinfo.nl gaan.

Is gewoon een legitieme site...

Inzicht & beheer van mobiele betalingen
Deze site wordt verzorgd door je mobiele provider en de Stichting Gedragscodes Mobiele Diensten.

Snap de paniek niet zo hier. Je kan via de site betaaldiensten aangemeld op jou nummer vinden. En je kan permanent alle diensten blokkeren.. ( permanent betekent dat jij de provider moet bellen om de blokkade op te heffen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:10
Verwijderd schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 11:21:
Ff naar payinfo.nl gaan.

Is geweest om een legitieme site...

Inzicht & beheer van mobiele betalingen
Deze site wordt verzorgd door je mobiele provider en de Stichting Gedragscodes Mobiele Diensten.

Snap de paniek niet zo hier. Je kan via de site betaaldiensten aangemeld op jou nummer vinden. En je kan permanent alle diensten blokkeren.. ( permanent betekent dat jij de provider moet bellen om de blokkade op te heffen.)
Ligt aan je provider, bij sommige providers zoals T-Mobile beheer je betaaldiensten via hun eigen site en niet Payinfo.nl.

Daarnaast kan je de dienst in Payinfo alleen blokkeren of stopzetten. Eventuele afgeschreven gelden moet je via de klantenservice van je eigen provider terugeisen. Omdat de aanbieder moet aantonen dat jij een SMS/internet aanvraag hebt gestuurd om de dienst aan te vragen EN dat je geantwoord hebt op hun aanbod dat je akkoord bent, krijg je eigenlijk altijd je geld terug zolang je geen SMS stuurt die de dienst bevestigd.

Bron, SMS gedragscode:
Artikel 9. Start van de SMS-Dienst
1. De initiële aanmelding voor een Abonnementsdienst kan zowel via (mobiel) internet als via de
mobiele telefoon gebeuren.
2. Alvorens een Abonnementsdienst start dient de Eindgebruiker, een aanmeldbevestiging te
hebben ontvangen die voldoet aan het bepaalde in artikel 11 en vervolgens zelf de initiële
aanmelding te hebben bevestigd door na ontvangst van de aanmeldbevestiging zelf actief een
SMS bericht te versturen vanaf de mobiele telefoon waarnaar de berichten moeten worden
gestuurd met daarin:
i. voor Gedeelde Shortcodes: <keyword> en ‘BETALEN’ naar de
<shortcode>,
ii. voor Unieke Shortcodes: het woord ‘BETALEN’ naar de <shortcode>

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou best kunnen zit al 20 jaar bij de zelfde prov.

Het ging erom dat de site dus geen scan is.
Payinfo.nl is gewoon een legitieme site

Of totalgaming com legitieme is,. Niet bekeken dus geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Heel herkenbaar. Ik was afgelopen september in Griekenland op vakantie, waar ik ook out of the blue een SMS kreeg dat ik me aangemeld had voor een spelletjessite.

Ik was op dat moment niet bezig met mijn telefoon, maar gewoon lekker aan het genieten van een BBQ. T-mobile aan de telefoon gehad, die mij vertelden dat ik het toch echt zelf had gedaan. Natuurlijk weet ik zelf 100% zeker dat ik het niet was, maar een klantenservice overtuigen die deed alsof ik een 80-jarige was.. Daar had ik geen zin in.

Je kan via de website van t-mobile een onderzoek laten instellen, na dat onderzoek krijg je of je geld terug, of je moet eenmalig betalen. Ik heb mijn geld teruggekregen, maar in de email stond expliciet benoemd dat het mijn eigen schuld was. Ik heb er verder geen aandacht meer aan besteed, ondanks dat ik een principieel mens ben.

Goede tip: bij je provider settings aanzetten dat je niets via je telefoon kan betalen (internetbankieren en iDeal werken gewoon).

[ Voor 8% gewijzigd door Martinez- op 02-03-2019 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 11:21:
Paniek niet zozeer. Verbijstering wel, dat dit soort ongein zo makkelijk kan geflikt kan worden.

Ik ben morgen in NL, we weten het snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuey
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 13:50
Helaas een maand of wat geleden exact hetzelfde meegemaakt, bij Vodafone. Hele ochtend aan het werk en m'n telefoon lag, op z'n kop zodat ik niet gestoord kon worden, naast me op het bureau. Out of the blue een vergelijkbaar SMS'je. Ook Vodafone was er bijzonder stellig over: het was mijn eigen schuld en ik ben er ook zelf voor verantwoordelijk. Al maanden geen nieuwe apps oid geinstalleerd en SMS is denk ik, met uitzondering van de SMS'jes dat mij nieuwe factuur klaar staat van Vodafone, al een jaar of twee niet meer gebruikt. Ook ik heb oprecht nog nooit (!!!) mijn echte telefoonnummer ingevoerd, met uitzondering van tweetraps-authenticatie voor m'n Google- en Steam-accounts.

Uiteindelijk ook een onderzoek laten doen, maar daar krijg je dus geen uitkomsten van, alleen of je moet betalen of niet, dus je hebt er echt geen reet aan. Mijn antwoord aan de klantenservice was redelijk kort: als ik de kosten terug zie op mijn factuur verloopt de rest van de communicatie via mijn rechtsbijstand; Maak dan ook maar écht hard dat ik het zelf zou hebben gedaan. Je kunt het beste naar de site van Payinfo gaan en betaalde diensten via je telefoonrekening uit zetten (en als we het daar toch over hebben, wie de hell heeft er bedacht dat een opt-OUT voor zoiets verstandig was?!)

Overigens wel interessant: in mijn geval ging het om een bedrijf van twee Kroaten, dat (heel handig) in Zwitserland gevestigd was. Hoef je je blijkbaar ook niet aan EU-wetgeving te houden ofzo. Ging ook om iets met spelletjes, maar in de algemene voorwaarden ging het toch echt om 18+ content. Allemaal lekker legit, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

michaelvink schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 23:49:
(en als we het daar toch over hebben, wie de hell heeft er bedacht dat een opt-OUT voor zoiets verstandig was?!)
Niemand; het is een opt-in systeem waarbij men verplicht is je je te laten aanmelden. Er zijn echter zo nu en dan bedrijfjes die zich daar niet zo heel netjes aan houden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:33

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Heb je geen vage app geïnstalleerd met een SMS-permissie? Als die app's zo triest zijn om automatisch te SMS'en naar zo'n nummer, dan kan je zeker aan een abonnement vastzitten. Dus check je telefoon eens goed.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuey
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 13:50
Croga schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 23:55:
[...]

Niemand; het is een opt-in systeem waarbij men verplicht is je je te laten aanmelden. Er zijn echter zo nu en dan bedrijfjes die zich daar niet zo heel netjes aan houden.....
Niet wat ik bedoel. Waarom staat de mogelijkheid tot abonneren op dat soort diensten standaard aan? Laat dat gewoon uit staan en bewust door klanten ingeschakeld laten worden, dan ben je meteen van dat hele gedoe af. Er is in het verleden al heel, heel vaak gedoe geweest met dat soort vage constructies en shady diensten, je zou zo ondertussen toch wat meer zorg van de providers mogen verwachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-10 12:41
Het is een serviceplatform welke onder andere gebruikt wordt voor betaalde sms en internet diensten maar ook voor het betalen van parkeren via sms, betalen in de playstore, je Netflix of apotify via je rekening enz. Er zal vast een verdien model inzitten voor de providers gezien het geen filantropische instellingen zijn. Ze hebben gezamenlijk een stichting om klanten te informeren, payinfo. Hier kun je de gedragscode mobiele diensten vinden welke beschrijft wat er wel en niet mag. Ik geloof 100% dat je dit niet bewust hebt gedaan maar er is wel iets dat dit getriggerd heeft ik zou nagaan welke app dit bijv zou hebben veroorzaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-10 20:03
Ik heb dit enkele maanden geleden ook gehad. Voor helemaal niks aangemeld en plots een SMS gekregen met ongeveer dezelfde inhoud. Mij direct via https://www.payinfo.nl afgemeld waarna ik na een uur nog een keer aangemeld werd. Totaal 2 maal 5 euro in rekening gebracht.

Na contact gehad te hebben met T-Mobile werd mij verteld het "Verzoek tot onderzoek naar betaling via je T-Mobile factuur" formulier in te vullen. Wanneer je ingelogd bent in My T-Mobile kan je het formulier hier vinden: https://www.t-mobile.nl/my/onderzoekfactuur
Ik heb toen ook meteen via My T-Mobile alle SMS en betaaldiensten geblokkeerd zodat het niet nog een keer kan gebeuren.

Ik heb na ~4 weken bericht gekregen dat op de eerst volgende factuur de kosten terug geboekt gingen worden.

Kortom: even contact opnemen en bovenstaande doen en dan komt alles goed. Zet wel de dienst zo snel mogelijk stop op https://www.payinfo.nl en blokkeer betaaldiensten om verdere kosten te voorkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Zo. Via de chat contact gehad met T-mobile. Ze namen het serieus op, nadat ik mijn situatie illustreerde. Service opgezegd, account geblokkeerd voor dit soort ongein en ze hebben mij een fomulier gestuurd voor de €5 die abusievelijk van mijn rekening is afgeboekt. Al met al goede service.
Hopelijk vinden ze hier een manier voor om die bedrijfjes te blokkeren. Ik vraag me nog steeds af hoe ze aan mijn mobiele nummer komen. Ik denk niet via een app, sinds mn laatste reset heb ik zo min mogelijk apps geinstalleerd. Via een leak in een webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:00

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

XanderDrake schreef op maandag 4 maart 2019 @ 09:07:
Zo. Via de chat contact gehad met T-mobile. Ze namen het serieus op, nadat ik mijn situatie illustreerde. Service opgezegd, account geblokkeerd voor dit soort ongein en ze hebben mij een fomulier gestuurd voor de €5 die abusievelijk van mijn rekening is afgeboekt. Al met al goede service.
Zou niet nodig moeten zijn, maar inderdaad.
Hopelijk vinden ze hier een manier voor om die bedrijfjes te blokkeren.
Zou fijn zijn, maar ik heb er een hard hoofd in.
Ik vraag me nog steeds af hoe ze aan mijn mobiele nummer komen. Ik denk niet via een app, sinds mn laatste reset heb ik zo min mogelijk apps geinstalleerd. Via een leak in een webshop?
Automatisch nummers genereren en proberen :? Nummer geblokkeerd voor deze ongein? Volgende. Nummer bestaat niet? Volgende.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:37
Ook ontvangen.

Vind het heel slecht dat dit zo makkelijk gaat. Zonder enige verificatie kan dus jouw nummer en indirect jouw rekening gebruikt worden voor dit soort scams?!? Gelukkig weet ik daar snel doorheen te prikken en info (bijv. hier op Tweakers) op te zoeken... maar mijn ouders/schoonouders zie ik dit bijvoorbeeld minder snel doen.

Gelijk stop kunnen zetten via payinfo en gemeld bij Vodafone... maar nogmaals, dit moet toch niet zo makkelijk kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:00

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

yinx84 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:57:
[...]
maar nogmaals, dit moet toch niet zo makkelijk kunnen?
Kunnen we niet geautomatiseerd alle mobiele nummers van Nederland op die lijst bij payinfo.nl zetten :? Als tuig dit zo gemakkelijk kan doen, zie ik geen morele problemen met ze de pas afsnijden.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:43

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

@XanderDrake Sommige van deze 'diensten' staan het toe om je via een site te abonneren. Het kan dus makkelijk dat iemand een 'grapje' met je uit heeft willen halen.
Maar er zullen ongetwijfeld ook louche toko's zijn die zelf random nummers opgeven voor hun eigen dienst(en)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
yinx84 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:57:
Gelijk stop kunnen zetten via payinfo en gemeld bij Vodafone... maar nogmaals, dit moet toch niet zo makkelijk kunnen?
FooLsKi schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:11:
@XanderDrakeHet kan dus makkelijk dat iemand een 'grapje' met je uit heeft willen halen.
Maar er zullen ongetwijfeld ook louche toko's zijn die zelf random nummers opgeven voor hun eigen dienst(en)
Daarom is het zo bizar dat het zo makkelijk kan... Ik snap het niet hoe dit zomaar kan: er zijn iets van 20 miljoen mobiele nummers in NL, je zou met een bot zomaar iedereen kunnen opgeven voor je crappy service á 5€ per week.

20.000.000 x €5 = 100 miljoen euro :o

Het grootste deel meldt zich af natuurlijk, maar sommige snappen er niets van of negeren het: cha-ching!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:43

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

XanderDrake schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:06:
[...]

[...]

Daarom is het zo bizar dat het zo makkelijk kan... Ik snap het niet hoe dit zomaar kan: er zijn iets van 20 miljoen mobiele nummers in NL, je zou met een bot zomaar iedereen kunnen opgeven voor je crappy service á 5€ per week.

20.000.000 x €5 = 100 miljoen euro :o

Het grootste deel meldt zich af natuurlijk, maar sommige snappen er niets van of negeren het: cha-ching!!!
Gelukkig houdt het gros zich wel aan de gedragscode, maar idd, je zou heel simpel op zo'n manier dik kunnen cashen.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Laatst online: 19:55
Ik heb dit dus gehad zonder sms, een mobiele dienst. Blijkbaar liep dit al een jaar a 5 euro per week.

T-mobile onderzoek aangevraagd en een creditnota ontvangen voor 3 maanden. Mijn inziens sta ik in mijn recht volledige restitutie te krijgen. Net een aanvullende klacht ingediend hierover.

Volgens de gedragscode is het dus ook volledige restitutie en dit gaat boven hun eigen voorwaarde. Overigens spreken ze ik hun voorwaarde over door de klant afgesloten diensten, dat heb ik dus niet gedaan. Bleek kennelijk dus ook uit het onderzoek.

Ow en bespaar je aub de opmerkingen dat je de rekening vaak moet controleren, hoezo zo lang zonder dat het opvalt. Het is een jaar en niet eerder opgevallen en staat mijn inziens los van restitutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Currry schreef op donderdag 18 april 2019 @ 20:45:
Ow en bespaar je aub de opmerkingen dat je de rekening vaak moet controleren, hoezo zo lang zonder dat het opvalt. Het is een jaar en niet eerder opgevallen en staat mijn inziens los van restitutie.
Ongeacht dat, heb je wel gelijk. Als de leverancier niet aan de voorwaarde voldoet is het aan T-Mobile om dit op te lossen conform gedragscode. Maar je had jezelf simpelweg een hoop leed bespaard door je rekening wat vaker te bekijken. Ik beheer 300+ nummers bij mijn werkgever, en ik vang ze daar ook binnen 3 maanden af. Dan zou het jou toch ook wel op moeten vallen dat er 20 tot 25 euro per maand te veel wordt afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
Eens Wauske, maar dat onslaat hun natuurlijk niet van een bepaalde mate van voorzichtigheid voordat ze lukraak geld bij mij gaan incasseren.

Doordat ik met dat nummer meer varierende aanvullende kosten heb is mij dit gewoon niet opgevallen. Het leek voor mij binnen de bandbreedte te vallen, maar na een maand zonder kosten viel het mij dus op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Currry schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:10:
Eens Wauske, maar dat onslaat hun natuurlijk niet van een bepaalde mate van voorzichtigheid voordat ze lukraak geld bij mij gaan incasseren.
Totdat jij aangeeft dat er iets niet klopt is er geen reden voor T-Mobile om aan te nemen dat de dienst niet aan de eisen hebben voldaan. Dus, zodra je aangeeft dat het niet klopt en zij bevestigen dat er niet conform artikel 9 en 10 gehandeld is, dan zijn ze dus ook verplicht om het teveel geïnde geld te retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
Het verbaasde mij daarom dat ze aankomen met het verhaal dat ze maximaal 3 maanden willen vergoeden! Naar mijn idee zijn dit criminele handelingen die zij min of meer hebben gefaciliteerd door slechte controle. Daarvoor is de eigen gedragscode en die proberen ze nu dus te omzeilen.
Pagina: 1