Goede dag iedereen,
Mijn pc is de laatste tijd serieus aan het verouderen en ik zou graag wat upgrades doen zodat ik weer een tijdje verder kan. Ik heb echter 0,0 ervaring met het bouwen van pc's. Vandaar dat ik hier even om de mening vraag van mensen die er wel iets van kennen
Ik zoek een?
Ik ben in de eerste plaats op zoek naar een sterkere videokaart, aangezien online tests aantonen dat mijn gpu te zwak is voor mijn processor. (Nvidia GeForce GTX 560 met i7-3770). Indien jullie andere upgrades zien die mijn pc aanzienlijk kunnen verbeteren zijn tips meer dan welkom!
Wat is je budget?
Maakt op zich niet zoveel uit, als het maar een degelijke upgrade is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou het liefst bij Nvidia blijven in ieder geval.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik mijn pc voornamelijk voor gamen en het bekijken van films en dergelijke
Ik heb om wat meer info te kunnen geven ivm mijn setup een test gedaan op UserBenchmarks, wat volgende resultaten opleverde:
UserBenchmarks: Game 24%, Desk 53%, Work 40%
CPU: Intel Core i7-3770 - 72.6%
GPU: Nvidia GTX 560 - 17.1%
HDD: Seagate Barracuda Green 1.5TB - 55.8%
HDD: Seagate Barracuda Green 1.5TB - 76.5%
RAM: Nanya M2Y4G64CB8HG5N-CG 4x4GB - 49.5%
MBD: Medion H77H2-EM
Link naar het volledige rapport: https://www.userbenchmark.com/UserRun/15129075
Ik hoop dat ik hiermee alle nodige informatie heb gegeven. Zoniet geef je maar een seintje en dan zal ik mijn best doen om zo volledig mogelijk te zijn. Alle tips om mijn systeem te verbeteren zijn meer dan welkom.
Alvast bedankt!
Mijn pc is de laatste tijd serieus aan het verouderen en ik zou graag wat upgrades doen zodat ik weer een tijdje verder kan. Ik heb echter 0,0 ervaring met het bouwen van pc's. Vandaar dat ik hier even om de mening vraag van mensen die er wel iets van kennen
Ik zoek een?
Ik ben in de eerste plaats op zoek naar een sterkere videokaart, aangezien online tests aantonen dat mijn gpu te zwak is voor mijn processor. (Nvidia GeForce GTX 560 met i7-3770). Indien jullie andere upgrades zien die mijn pc aanzienlijk kunnen verbeteren zijn tips meer dan welkom!
Wat is je budget?
Maakt op zich niet zoveel uit, als het maar een degelijke upgrade is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou het liefst bij Nvidia blijven in ieder geval.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik mijn pc voornamelijk voor gamen en het bekijken van films en dergelijke
Ik heb om wat meer info te kunnen geven ivm mijn setup een test gedaan op UserBenchmarks, wat volgende resultaten opleverde:
UserBenchmarks: Game 24%, Desk 53%, Work 40%
CPU: Intel Core i7-3770 - 72.6%
GPU: Nvidia GTX 560 - 17.1%
HDD: Seagate Barracuda Green 1.5TB - 55.8%
HDD: Seagate Barracuda Green 1.5TB - 76.5%
RAM: Nanya M2Y4G64CB8HG5N-CG 4x4GB - 49.5%
MBD: Medion H77H2-EM
Link naar het volledige rapport: https://www.userbenchmark.com/UserRun/15129075
Ik hoop dat ik hiermee alle nodige informatie heb gegeven. Zoniet geef je maar een seintje en dan zal ik mijn best doen om zo volledig mogelijk te zijn. Alle tips om mijn systeem te verbeteren zijn meer dan welkom.
Alvast bedankt!