Toon posts:

@home ineens traag!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

vanmorgen was ik nog gewoon aan het downloaden met leuke snelheden en kon ik normaal surfen alles ging gewoon snel zeg maar!

nu is ie alweer een paar uur flink sloom echt sloom de webpagina's laden wel als CASEMA (ben slachtoffer geweest) en de downloads zijn zelfs vanaf een snelle server 11Kb ik ff naar mordax.nl snelheidt 19KB |:( ;(

zit regio denbosch ik heb pas @home maar komt dit wel eens vaker voor en herstelt dat weer vanzelf??

Verwijderd

Topicstarter
niemand ? ;(

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:56

Wokschotel

Op 6 wielen

Wat haal je als je het bestand 10mb.bin vanaf ftp://dl.xs4all.nl/pub/test download? Bij mij (Tilburg) doet ie er 38,2 seconden over, oftewel 268 kilobyte/seconde. Maar internet wordt hier gedeeld dus meestal is het wel sneller :9

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 15:56

Dommel

Professioneel Software Sloper

ik heb hier ook @home (regio Den Bosch) en had tussen 6 en 7 wel wat snelheidsverlies maar dat was niet echt erg spectaculair te noemen, zat nog altijd boven de 50k/s. Was en is nu weeer ruim 100k/s. (niet spectaculair ivm groot bestandje wat toch wel binnenkomt en zeer zware netwerkbelasting)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Verwijderd

Topicstarter
oke jongens het was dus tijdenlijk.. :-) ik haal nu weer de oude snelheden en de pagina's willen weer pffffffff gelukkig maar :P

Verwijderd

@home zuigt (hier).. al sinds de installatie heb ik hier problemen mee.. nu heb ik al een paar dagen dat telkens om 16.30 de verbinding wegvalt..

Maar over de snelheid heb ik (nog)niks te klagen.. en ik zit ook in regio Den Bosch..

Verwijderd

rdgf: handgeklokt: 37.3 seconden :) Naar Roermond.
...
Koekert.NL: Sinds maart heb ik geen enkel probleem met @home. Geen mailproblemen/internetproblemen of iets dergelijks. d/l gaat soepel.
Probleem kan liggen aan een kaart/kabel die niet goed vastzit! FF alles een beetje aandrukken.

Verwijderd

Alleen de verbindein valt af en toe weg, voor een minuut ofzo, maar verder gaat het nog steeds razendsnel hiero

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 24 juli 2001 20:02 schreef Koekert.NL het volgende:
@home zuigt (hier).. al sinds de installatie heb ik hier problemen mee.. nu heb ik al een paar dagen dat telkens om 16.30 de verbinding wegvalt..

Maar over de snelheid heb ik (nog)niks te klagen.. en ik zit ook in regio Den Bosch..
Hier precies hetzelfde liedje alleen rond 2uur s'nachts valt steeds de verbinding weg volgens mij zit je in regio denbosch niet helemaal goed, ik bedoel de snelheidt is ok maar de fucking storingen! :(

Verwijderd

2 snachs? Heb je daar last van dan? Bij mij is het dan meestal :Z

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 24 juli 2001 21:24 schreef killerb het volgende:
2 snachs? Heb je daar last van dan? Bij mij is het dan meestal :Z
K nie maar me Downloads wel |:( :)
Pagina: 1