Hallo, het is misschien een stomme vraag maar kan je een mediaplayer ook gebruiken op een gewone tv dus geen smart tv?
Wil namelijk een mediaplayer kopen maar geen nieuwe tv.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Je had gezien dat dit topic over pricewatch: Eminent EM7680 4K TV Streamer powered by LibreELEC Kodi ging?Johnnnygoud schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 17:40:
Nvidia shield als mediaspeler neerzetten of je tv "smart" maken dmv Google Chromecast en alles vanaf de tablet/telefoon na je tv streamen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Natuurlijk kan dat. Zolang je tv of av-receiver over hdmi beschikt, lijkt me dat geen enkel probleem. Lees voor een geschikte keuze eens de links hieronder door:Marc_76 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 18:36:
Hallo, het is misschien een stomme vraag maar kan je een mediaplayer ook gebruiken op een gewone tv dus geen smart tv?
Jorgen schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:17:
Voor een nieuwe Kodi-mediaspeler raad ik je aan om deze posts te lezen: https://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=252916 en Jorgen in "Vraag over alternatief Popcorn Hour speler" en Jorgen in "KODI, NAS, Media player...pfff?? welke keuze"
Your Friendly Neighborhood Moderator
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq