Toon posts:

alle gsm's paar honderd gulden duurder???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik hoorde laatst dat de proiders gsm's flink duurder willen gaan maken om klanten bij zich te houden.
omdat er zo veel mensen rondlopen die elke maand een nieuwe foon kopen en, omdat ze gsm's i.c.m. een provider goedkoop maken, zullen ze op den duur dus verlies maken omdat er zoveel gsm's goedkoop verkocht worden.

is heteen beetje te volgen? het klonk iig best logisch toen ik het hoorde.

Verwijderd

Klinkt logisch en van mij mogen ze het doen, ik heb toch nog steeds dezelfde foon....

Verwijderd

Topicstarter
als ze nog ff 3 maanden ermee w88 tot me abbo afloopt en ik een werkende telefoon kan kopen, deze is namelijk gaar

Verwijderd

Volkomen terecht. Maar dit is al wat langer aan de gang hoor, de tijd dat je een gsm van 60 piek kreeg met 50 piek beltegoed ook voorbij...

/me boeit het niet zo, krijg me telefoon toch van school... :P

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 18:19 schreef MREn het volgende:
Volkomen terecht. Maar dit is al wat langer aan de gang hoor, de tijd dat je een gsm van 60 piek kreeg met 50 piek beltegoed ook voorbij...

/me boeit het niet zo, krijg me telefoon toch van school... :P
dat zijn de betere scholen!

Verwijderd

Van mij mogen ze weer normale prijzen krijgen. Ik heb 800,- voor een nokia 8210 moeten bijbetalen, en het lijkt wel of elke 14-jarige snotneus er zo een heeft. Gewoon niet leuk meer, dacht ik ook eens een redelijk exclusieve foon te hebben :(

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-03 10:58
En terecht. Die hele subsidie actie bij GSM's zorgt ervoor dat mensen geen faluw benul hebben van de waarde van zo'n apparaat. Het is toch van de gekke dat je een toestel van 4-500 gulden cadeau krijgt bij sommige actie's.

Verwijderd

Wat een positieve berichten zeg over die uitzuigers ;), ben ik eigenlijk niet zo gewend.

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 19:04 schreef smiley het volgende:
Van mij mogen ze weer normale prijzen krijgen. Ik heb 800,- voor een nokia 8210 moeten bijbetalen, en het lijkt wel of elke 14-jarige snotneus er zo een heeft. Gewoon niet leuk meer, dacht ik ook eens een redelijk exclusieve foon te hebben :(
Dan ben je aardig afgezet ;)

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:29
Op dinsdag 24 juli 2001 18:30 schreef mot het volgende:

[..]

dat zijn de betere scholen!
Vast dezelfde school waarom m'n 3210 nu ligt weg te rotten onder een laag stof en ik een c35i heb.

En natuurlijk nog een m35i die er voor gaat zorgen dat de c35i weg mag rotten ;) (Of zijn er mensen die nog wat doen met hun oude foon?)

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 20:23 schreef Rukapul het volgende:

[..]

Vast dezelfde school waarom m'n 3210 nu ligt weg te rotten onder een laag stof en ik een c35i heb.

En natuurlijk nog een m35i die er voor gaat zorgen dat de c35i weg mag rotten ;) (Of zijn er mensen die nog wat doen met hun oude foon?)
je hebt een c35 ?? hoe oud issie?
ik gebruik gewoon 2 telefoons straks :+

Verwijderd

Dan ben je aardig afgezet ;)

Nope, dat was voordat nokia de prijs van de 8210 is gaan dumpen. Toen ik hem wilde was hij nog rond de 1000,- als je hem los kocht. Nu krijg je hem voor een appel en een ei. Helaas is de 8310 geen optie want die is echt spuuglelijk geworden.

Verwijderd

Klopt. Alle toestellen worden stukken duurder vooral de Nokia's, Motorola's, Siemens. Dat komt doordat het allemaal zo makkelijk te unlocken is. al voor 25 gulden. Zo willen de verschillende netwerken zoals Kpn, DutchTone, Ben enz. proberen te vermijden dat er unlocked wordt. Nou, mooi niet...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Of het terecht is laat ik in het midden, maar wat ik wel weet, is dat IK vanmiddag lekker een Panasonic GD92 ga inchecken. Met vette korting uiteraard :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:10

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik koop toch geen GSM's :D (wtf doe ik dan hier ;)).

Maar het lijkt me logisch dat ze eindelijk normale prijzen gaan vragen voor phones.
Pagina: 1