Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een 6,2 inch of grotere smartphone.
Ik denk dat het verschil tussen 5,5 en 6 te klein is vandaar 6,2.
Wat is je budget?
Liefst rond de €250 wat ik best al veel geld vindt voor een smartphone.(zal misschien aan de leeftijd liggen)
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Vooral internet,e-mail, krant lezen en enkele andere app's,
Ik heb zelf momenteel een Xiaomi MI A1 waar ik heel tevreden over ben.Vooral snelheid en opslag is perfect.
Ik vind een goed updatebeleid ook wel belangrijk. Nu met de MI A1 is dat geen probleem.
Mijn kinderen hebben zelf een Nokia 5(goed updatebeleid) en een Motorola G5 en daar zijn de updates al heel wat minder vooral naar nieuwere Android versies.
Nederlandstalig zijn en 4G band ondersteunen.
Veel camera verschil zal er in die prijsklasse niet zijn veronderstel ik.
USB C vind ik enorm makkelijk.
Liefst Android 9.
Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi Mi 8 Lite 64GB Black.(€219)
Motorola Moto G7 Power (€209, aanbieding nu voor €173) (updatebeleid ???)
Motorola one 64 GB (€200, updatebeleid ???) Misschien te weinig verschil in grootte met een 5,5 inch toestel ?
Nokia 7 Plus (€200, zo goed als nieuw tweedehands toestel maar wel 6 inch)
Ik ben op zoek naar een 6,2 inch of grotere smartphone.
Ik denk dat het verschil tussen 5,5 en 6 te klein is vandaar 6,2.
Wat is je budget?
Liefst rond de €250 wat ik best al veel geld vindt voor een smartphone.(zal misschien aan de leeftijd liggen)
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Vooral internet,e-mail, krant lezen en enkele andere app's,
Ik heb zelf momenteel een Xiaomi MI A1 waar ik heel tevreden over ben.Vooral snelheid en opslag is perfect.
Ik vind een goed updatebeleid ook wel belangrijk. Nu met de MI A1 is dat geen probleem.
Mijn kinderen hebben zelf een Nokia 5(goed updatebeleid) en een Motorola G5 en daar zijn de updates al heel wat minder vooral naar nieuwere Android versies.
Nederlandstalig zijn en 4G band ondersteunen.
Veel camera verschil zal er in die prijsklasse niet zijn veronderstel ik.
USB C vind ik enorm makkelijk.
Liefst Android 9.
Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi Mi 8 Lite 64GB Black.(€219)
Motorola Moto G7 Power (€209, aanbieding nu voor €173) (updatebeleid ???)
Motorola one 64 GB (€200, updatebeleid ???) Misschien te weinig verschil in grootte met een 5,5 inch toestel ?
Nokia 7 Plus (€200, zo goed als nieuw tweedehands toestel maar wel 6 inch)