Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Webcam
Wat is je budget?
Geen duizenden euro's, maar een paar honderd euro is prima als het een passend apparaat is wat lang mee gaat.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[i]Oké, hier wordt het tricky. First things first - ik kweek slangen. De eieren die worden gelegd leg ik in een incubator, die ze warm en vochtig houdt. De ruimte in deze incubator is beperkt. Daarom zoek ik een webcam met de volgende eigenschappen:
In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Ik zoek een?
Webcam
Wat is je budget?
Geen duizenden euro's, maar een paar honderd euro is prima als het een passend apparaat is wat lang mee gaat.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[i]Oké, hier wordt het tricky. First things first - ik kweek slangen. De eieren die worden gelegd leg ik in een incubator, die ze warm en vochtig houdt. De ruimte in deze incubator is beperkt. Daarom zoek ik een webcam met de volgende eigenschappen:
- Geschikt om mee te streamen
- Mag bekabeld of wifi, de incubator staat naast mijn pc
- Korte brandpuntsafstand vanwege de kleine ruimte in de incubator
- Autofocus of manuele focus vanaf mijn pc (die slangetjes bewegen nogal als ze uit het ei komen)
- Een lampje of infrarood, omdat de kleintjes de neiging hebben om 's nachts tevoorschijn te komen
- Moet tegen vocht kunnen (luchtvochtigheid is tussen de 80 en 95%)
- Moet zelf niet te groot zijn, want moet in de incubator passen. [/i][/li]
In ieder geval bedankt voor het meedenken!