Vraag

Anoniem: 1149459

Topicstarter
Hey mensen van het web,

Ik heb een vraag, ik heb nu zo'n 3 maanden mijn Artics 7 headset.
Alleen sinds kort hoor ik geen geluid meer als ik ze wireless gebruik (waarvoor ik ze gekocht heb).
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb al naar de Drivers van Realtek audio en Steelseries gekeken beide zijn up-to-date.
de volume knopjes op mijn headset staan beide goed, vol volume op links en midden op rechts.
in windows staat het op "Arctis 7 Game" dus daar zou het ook niet aan kunnen liggen.
Ook heb ik meerdere malen opnieuw mijn connector aangesloten, maar dat lost ook niks op.
en ja mijn headset is wel opgeladen.

Als ik de headset gebruik met cable heb ik wel gewoon geluid. maar ik wil graag mijn headset wireless gebruiken.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen hierbij.

Alle reacties

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Gaat er wel geluid naartoe? In Windows mixer moet je dat kunnen zien. En verbindt hij wel met zijn dongle? Zijn LED moet anders gaan gedragen als je hem aan zet.

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:30

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Je hebt 2 apparaten in een. Een ear piece en een hoofdtelefoon. Selecteer eens de ander en kijk wat er gebeurt.

Verder kan je misschien de koptelefoon opnieuw pairen? Ik geloof 10 sec de aan/uit knop indrukken. Op de dongel gaat een lampje continue wit branden als die gepaired is. Ook hoor je een 2e piepje. Als je maar 1 piepje hoort, is ie niet gepaired.

Steam/Discord: Flimovic

Topicstarter
Sissors schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:33:
Gaat er wel geluid naartoe? In Windows mixer moet je dat kunnen zien. En verbindt hij wel met zijn dongle? Zijn LED moet anders gaan gedragen als je hem aan zet.
Ja hij is verbonden, beide de dongle als headset.

Topicstarter
Flimovic schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:46:
Je hebt 2 apparaten in een. Een ear piece en een hoofdtelefoon. Selecteer eens de ander en kijk wat er gebeurt.

Verder kan je misschien de koptelefoon opnieuw pairen? Ik geloof 10 sec de aan/uit knop indrukken. Op de dongel gaat een lampje continue wit branden als die gepaired is. Ook hoor je een 2e piepje. Als je maar 1 piepje hoort, is ie niet gepaired.
als ik switch naar "arctis 7 chat" dan hoor ik wel geluid nu. maar normaal gaat dat via game?

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
En reageert hij correct dan op je rechter wieltje?
Pagina: 1