Getweakte Drivers voor Viper II???

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-08 19:16

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
Zijn er ook getweakte drivers voor de Viper II (geen overclocken of zo :))

THXZ

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

Verwijderd

ja, maar waar mot je effe op savage2000 kijken ofoiets.

tip: gewoon de normale gebruiken.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Tip: verkoop je Viper zo snel je kunt; S3 heeft eergisteren bekend gemaakt dat ze geen nieuwe drivers meer zullen maken voor de Viper II, alleen zullen ze nog 'geconverteerd' worden naar andere OS'en. Aangezien de huidige drivers niet meer dan belabberd zijn is er dus geen hoop meer op betere (redelijke) drivers. SNEL voordat de minder uptodate compgek dit ook te weten komt ;) >:)!

PC Specs

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
dan ben ik toch maar blij dat ik wacht op de Geforce2 MX ipv zo'n kut V2.

Verwijderd

Lees eerst effe voordat je commentaar levert, er blijven gewoon updates komen alleen zijn ze tevreden ze blijven wel komen alleen worden ze beter geoptimaliseerd ze vinden dat ze niets te fixen hebben alleen te verbeteren en daar hebben ze gelijk in, de Viper2 is nooit bedoeld geweest om concureren met de gforce(al doet ie het wel goed hehheheeh).
LEZEN, het is hier geen afzeikplek voor de Viper2 Bomberman.
Dus niet verkopen die kaart HIJ ROELEERT BIG TIME, ik haal 125 fps in quake3 met alles op normal!!

En laurens koop jij maar lekker zo`n afgedankte Gforce2, ik haal in 1024-768 met alles op high en 32bits textures dezelfe frames als jij met je KUT(zoals jij dat zegt) kaart.

http://www.savagenews.com/articles/hardware/s3dmminterview/s3dmminterview.html

Jezus(sorry om hij erbij te betrekken) wat kunnen jullie zeiken!!!!

Hoi

(stukje uit het intervieuw speciaal voor bomberman)

6. Is it planned or just coincidence that drivers for the Savage4 and Viper II are being released about once every month?

JimHE: It is not planned, per se. We post updates when significant improvements are made to the software. That may be 1-2 weeks after the last posting (which happened this past spring) or it may be months since the last posting. It all depends upon the maturity of the product and the software. For example, the Savage 4 product is pretty darn stable at this time. While there are always things to be improved upon, there are no critical issues to fix. Thus, I would anticipate less frequent postings of new Savage 4 drivers. The Viper II is a much newer product, so I would expect to see frequent updates for a little while longer.

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
Oke dan MONKEY, wat voor systeem heb je trouwens :)...
En wat haal je in Q3 met alles op HIGH (ook de sound en textures) in 1024*768 32 bits + 32 bits depth buffer!!! Das iets wat ik heel graag wil WETEN :) :) :). Ik had 38 fps. Laat die getweakte drivers trouwens maar zitten. Topic afgesloten (op MONKEY's antwoord na dan!)

• Bomberman
Zeg, aap met de grote mond, wil jij eens ff rustig doen? Ik heb zelf ook zo'n klote-Viper II gehad (ja ik noem hem klote ja, had je wat >:) ?) en ik ben blij dat ik ervan af ben (fake T&L waar ik wel voor betaald had, z-alaising errors all over the place, extreme slome D3D, etc). Ga eens kijken op een Savage2000 forum en je zult zien dat 85% van de mensen ontevreden is/ zich bedonderd voelt. Er zijn maar weining mensen die (itt een 3dfx of nVidia-forum) roepen "oh oh wat ben ik toch blij met mijn ViperII, hij roelt de pan uit (roeleert...hahaha)". En vertel me niet wat ik hier wel en iet moet posten, als ik de ViperII af wil zeiken doe ik dat.

-------

Oh en over die drivers, ik zou zweren dat ik dat gelezen had hier op tweakers.net ... als het niet zo is, mijn fout.

PC Specs

• Bomberman
He, interresant ...
JimHE: We will have regular driver updates for these products to support new OS revisions , APIs, or minor enhancements. However, we will not be planning on implementing any major, additional features, not currently available using the latest driver releases.
Monkey:ze vinden dat ze niets te fixen hebben alleen te verbeteren en daar hebben ze gelijk in
Sure Monkey ...

Het is iig wel fijn dat JIJ blij bent met je ViperII (nee niet sarcastisch bedoelt :)).

PC Specs

Verwijderd

Juist zoals daar staat alles zit al in de nieuwste drivers alleen zijn ze nog niet genoeg geoptimalisseerd, dus!!!! daar komen nieuwe drivers voor.
En je zult wel een verkeerde viper2 hebben gehad want alles werkt(elk spel) en met T&L heb ik tien frames meer dan zonder!!!!
Ik heb trouwens een P3 766mhz 192mb intern(mischien was je pctje te sloom voor de viper2??)
Ik kan het gewoon niet hebben Bomberman dat mensen commentaar gaan leveren over dingen die niet kloppen en als jij die text goed had gelezen had je gezien dat ze WEL nieuwe drivers blijven maken om alles nog beter te optimaliseren.
En om te zeggen dat je op savage2000 moet kijken JA LOGISCH KIJK EEN HIER OP GoT daar worden ook bijna alleen maar vragen gesteld omdat mensen ergens mee zitten of PROBLEMEN hebben, DAAR IS NOU ZO`N FORUM VOOR !!!

Hoi

Oja ik haal met alles op max 74fps in 1024-768
hehehe VIPER2 RULES

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
Monkey: Heb je 'm ook al getest met 3DMark mijne haalt 2448 Marks (default benchmark) en mijn CPU'tje heeft dan 158 Marks

Bomberman: Wat houdt dat Z-buffer bugje bij jou eigenlijk in???

PIII 450
128 RAM
Live! Value

• laurensl
  • Niet online
eeh, okay, maar ik ga toch maar voor een GeForce, want die heeft in ieder geval 2e generatie T&L, en een GPU, en dat kan me K62 450 volgens mij wel gebruiken (met wel (schrik niet) 32 mb intern geheugen), maar goed, de Gforce2 MX valt ook nog dik over te clocken (kan volgens mij niet met savage), en heeft in ieder geval goede drivers (nvidia rulez op dat gebied)...

Anyway, allebei die kaarten zijn beter dan me Voodoo2 8mb, duss..

Maar ik ga toch nog steeds maar voor de Prophet2 MX

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
Ik heeft ook een VIPER 2! en die is echt wel super gaaf! en dat S3TC texture is zeker veel mooier dan openGL of DIrect3D, met quake 3 draait ie ook ongeloofelijk snel! (QUAKE 3 ONDERSTEUN HARDWARE TnL!, UT NIET!) maar in UT draait ie ook PERFECT ! dus diegene die de viper 2 afzitten te zeiken, die doen dan echt wel wat fout volgens mij, heb je wel eens in je instellingen gekeken waar je al die dingen (TnL, Buffer, Vsync) aan of uit kunt zetten?

zou ik eens doen....

ajuus!

• Mister_X
oja, je moet natuurlijk ook wel de BIOS update effe doen, en dan nog eens overnieuw de AGP drivers installen, en dan ook nog eens opnieuw effe DIRECTX7 (of 8) doen...

en wel degelijk dat ie over te clocken is! en goed ook gnagna.... standaart geheugen draait op 125Mhz, kun je naar de 150Mhz zetten,

klokspeed is volgens mij standaart 145mhz ofzo.. die heeft (op een 1 of andere page gezien) de 180mhz (met cooling, duh, fannetje zet je er zo op, heb ik ook al gedaan) gehaald...bij 182mhz crashde die volgens mij...

en nog wat over die "mislukte" TnL ondersteunging...::

HOezo mislukt? hij werkt perfect hoor, kijk, zoals hier boven staat, Quake3 engine heeft "hardware" TnL ondersteuning, UT NIET!! en dat is duidelijk te merken, wegens het feit dat de VIper 2 in QUAKE3 gewoon fucking sneller loopt dan in UT...dus volgens mij komt dat mede door die TnL ?!? maar in UT haal ik met 1024*768 32bit, alles high (ook in console: preferences..alles TRUE) toch nog zo;n 35fps, in quake 3 weet ik het niet, ik gok toch iets van 50/45 ofzo...

ik heeft een:

Celeron 500@566
128Mb (100mhz)
Abit VA6 (Via appolo 133 chipset)
en gebruik nog tijdelijk de onboard soundcard...

Verwijderd

Hierbij bedank ik alle trouwe Viper2 OWNERS voor deze bijdrage

May the Force be with you :) :) :)(viper2 dus)

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Maar je zocht drivers he, ik heb zelf ook een Viper2 gehad en had goede ervaring met deze de 23 versie, snelle d3d.
Kijk eens op deze http://www.rizenet.com / site voor veel getweakte drivers.
Met deze kaart is trouwens UT met S3TC textures verplichte kost :)

Niet op voorraad.

• 4POX
  • Laatst online: 17:32

4POX

Everybody is wired

Zelf ben ik ook een gelukkige gebruiker van een viper2... Om een paar redenen...

1. een geforce neem te veel vermogen.. Mijn moederbord zijn voedingtor werd te heet en ik nam het risico maar niet..

2. Een viper2 heeft vet mooi beeld onder UT

3. De TV-out rulezz

4. Binnen 2 minuten heb je er een fan op.. En de de kaart loopt daarna stabiel op 150 MHZ en de GPU blijft voelbaar koud...

voor 360,- blijft het echt een leuke kaart...

laurens...

Check eerst of je moederbord een g4s trekt.. S7 heeft nooit goeie powersupply gehad

AKA Rinkel weblog

• laurensl
  • Niet online
En hoe check ik dat?

Geforce is maar 4watt...

ik heb trouwens een gigabyte GA-5AX moederbord met ALi Alladin V AGPset

Super Socket 7

• Bomberman
Ok, ik moet toegeven, mijn reactie was nogal heftig ... maar da komt omdat toen ik de kaart had (al een tijdje terug) ik wel al die problemen had + ik had bijna 500,- betaald. Na zoveel frustraties en teleurstellingen heb ik schijnbaar een ViperII-traumaatje opgelopen :P. Maare ... het blijft maar een videokaartje hoor, geen force of niks ;).

PC Specs

• Bomberman
Volgens mij is de GeForce 1 20Watt ...

PC Specs

• laurensl
  • Niet online
ja, maar de GeForce2 is 8watt, en de Geforce2 MX 4 watt.

Verwijderd

May the Force be With u Bomberman :) :) :) :)

• Mister_X
mocht er iemand geinteresseerd zijn, er zijn zojuist GETWEAKTE drivers uigebracht, en mensen, hij gaat zeer snel onder UT in 32 bit, 1024*768 (met celly) gemiddeld 50fps!

ik zal effe die site zoeken, w8effe....

fuckit! ik kan die link niet meer vinden, wel een paar interresante site's: http://www.savagezone.net / http://www.rizenet.com / http://www.savagenews.com/cgi-bin/english.pl

als je toch die ene wilt hebben...mail me maar ofzo..of doe maar icq, (niet allemaal tegelijk graag :) )

• Mister_X
haal deze post maar weg...

• 4POX
  • Laatst online: 17:32

4POX

Everybody is wired

Die getweakte drivers staan op savagenews...

Ze staan gewoon onder files bij s2k chips

AKA Rinkel weblog

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
THXZ allemaal, Viper II aanhangers (behalve Bomberman voordat hij een beetje was bijgedraaid) nu kan er wel een slotje op!

• Bomberman
Nee nog ff dit voordat de deur opslot gaat ;) ... ik weet eindelijk weer waar ik die stuff gelezen had: http://www.reactorcritical.com .
Jim Hafner-Eaton of S3 declared that his company does not plan to add any new features to the drivers Savage2000 and Savage4. Work on drivers is confined to introduction of support of new OS and minor improvements. Work on the driver Savage3 has also been suspended.
Zo, ff laten zien dat ik WEL goed kan lezen :). Verder allemaal plezier met je Vipertje (en niet zo gevoelig zijn voor een andere mening de volgende keer).

Gr.

PC Specs

Pagina: 1