Wat aansluiten op die poorten en wat met kleurcalibratie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Jmas
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 11-09-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
VGA kaart voor nieuwe PC; Office en Photoshop

Wat is je budget?
Voor Photoshop heb je geen high end kaart nodig. Enkel de heel speciale featuren ondersteunen die. Tss 100 en 200 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik had mijn oog laten vallen op deze :
• GIGABYTE GeForce GTX 1050 OC Low Profile 3G wegens meer gebruikt voor PC, 3G Ram en 2 HDMI poorten
• De GeForce GTX 1050 OC 3G van GIGABYTE is gebaseerd op de NVIDIA GeForce GTX 1050 Chip en beschikt over 3072 MB GDDR5 geheugen dat via een 96 bit brede interface aangesproken wordt. De GPU heeft een kloksnelheid van 1430 MHz en het geheugen een snelheid van 7008 MHz. Met de GPU Boost 3.0 wordt de kloksnelheid van de GeForce GTX 1050 OC 3G geboost tot 1569 MHz tijdens zware grafische applicaties..

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals hierboven beetje aangegeven, in kort Win 10 home I7 9700K, 2xSSD 512GB M.2, 32GB DDR. Daar moet nog een en ander bij mr ik twijfel voor de GPU. Ik heb vooral een kaart nodig die zijn beeld kan delen op 2 monitors en die ook dezelfde kleurtemperatuur hebben? Daarom dacht ik aan 2xHDMI omdat calibratie van 1 scherm ook gelijk dezelfde zal zijn op de andere HDMI bij een identieke monitor?