Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Af en toe FPS gamen, browsen, administratie en wil ook wat lichte video bewerking doen. Nog geen specifieke software hiervoor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1500 incl. monitor, toetsenbord en muis. Laatste 2 staan niet in het lijstje, deze wil ik graag eerst in de winkel bekijken/voelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil en koel. PC komt op zolder te staan waar het best warm kan worden.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Heb 11 jaar geen desktop meer gehad dus ik ben niet meer helemaal up-to-date qua componenten/prestaties etc. Ik heb de afgelopen week heel wat topics and BBG's doorgelezen en gegoogled en ben tot onderstaand lijstje gekomen. Ik wil het graag nog hier laten controleren op compatibiliteit en of ik misschien nog wat mis, of wat misschien beter zou kunnen.
Mijn lijstje:
Af en toe FPS gamen, browsen, administratie en wil ook wat lichte video bewerking doen. Nog geen specifieke software hiervoor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1500 incl. monitor, toetsenbord en muis. Laatste 2 staan niet in het lijstje, deze wil ik graag eerst in de winkel bekijken/voelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil en koel. PC komt op zolder te staan waar het best warm kan worden.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Heb 11 jaar geen desktop meer gehad dus ik ben niet meer helemaal up-to-date qua componenten/prestaties etc. Ik heb de afgelopen week heel wat topics and BBG's doorgelezen en gegoogled en ben tot onderstaand lijstje gekomen. Ik wil het graag nog hier laten controleren op compatibiliteit en of ik misschien nog wat mis, of wat misschien beter zou kunnen.
Mijn lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 196,- | € 196,- |
| 1 | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 135,- | € 135,- |
| 1 | MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC | € 376,- | € 376,- |
| 1 | Fractal Design Define S | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | AOC AGON AG241QX Rood, Zwart | € 335,16 | € 335,16 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 126,85 | € 126,85 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 68,50 | € 68,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.391,36 | |