Iiyama vergeet instellingen?

Pagina: 1
Acties:

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 16:03
Mijn Iiyama A705mt schijnt niet terug te willen naar zijn ingestelde beeldgrootte e.d.

Ik zet de monitor 4 uur uit, kom terug zet de monitor aan staat het beeld teveel naar links wacht 45 minuten en niks.
De cijfers in het menu zijn hetzelfde gebleven maar terug in zijn stand komt ie niet. :(

Zijn er mensen die dit probleem herkennen?
Wat is de werkwijze van Iiyama?
Teleplan had ik al gebeld maar die kon me niets wijzer maken en de leverancier verwees me door naar hun.

De resolutie is 1024 x 768 @ 85Hz op een Nvidia Riva TNT2 M64 en beide gebruiken de drivers van de fabrikant.

• Smirnoff
owh ook het menu wil nogal eens flink op en neer trillen.

Verwijderd

Laat em ff een half uur warmlopen voordat je em instelt zoals je em wil hebben. Elke monitor moet warmlopen. Ik heb hier ook een iiyama staan (450 pro) en die loopt t eerste kwartier iig ook "buiten t plastic", na een half uur is t helemaal goed........

Edit: sorry Smirnoff, ik lees weer es niet goed :( :P Je hebt al 3 kwartier gewacht, zie ik :)

• I_stealth_I
  • Laatst online: 17:20

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Whaaa! wat hebben die Iiyama's toch?!! >:)

Pff wat een kwaliteit!

TIP: TelePlan, ruilen die troep! En neem een rechtsbijstandverzekering!

/dev/null

• Smirnoff
Het leuke is het is al de 2e binnen 1 week.
De vorige was met geen mogelijkheid recht af te stellen, ook niet bij de leverancier.

Hoezo rechtsbijstand? :)

• I_stealth_I
  • Laatst online: 17:20

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Je moet je geld terug gaan vragen, als je de fabrikant een aantal malen de gelegeheid hebt gegeven het defect te herstellen, en het is dan nog niet goed, dan heb je recht als cosument je geld terug te halen!

/dev/null

• Smirnoff
Ik heb al een hoop rare dingen gelezen over Iiyama.
Maar als ik dat teleplan nu bel wat zijn dan de handelingen?
Want de leverancier verwijst mij naar hun.

• BORG
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 22:42
Het kan zijn dat het batterijtje, dat in de monitor zit, leeg is. dat batterijtje is om de instelling van je monitor te onthouden.

Verwijderd

Ik zat er aan te denken om een Ilyama te kopen maar ik lees toch wel erg veel problemen. :(

Verwijderd

Zijn er mensen die inderdaad ooit eens een batterij in hun monitor hebben vervangen?

Ik heb namelijk ongeveer hetzelfde probleem met mijn Eizo F760iW.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ik zal het allang zat zijn geworden met die problemen een en ander type of merk monitor hebben gehaald bij die winkel..

• Smirnoff
Fabricage is in mei 2001 dus dan al dat batterijtje leeg?
Pagina: 1