Hola,
Ik maak dit topic omdat mijn zus mij heeft gevraagd een computer in elkaar te zetten. Overige gegevens zet ik natuurlijk hieronder neer. Enige wat ik er nog aan wil toevoegen is dat het wenselijk is dat deze pc goed blijft voor een jaar of 5.
Daarbij gaat mijn berekening ruim over de 800 heen, echter lijkt het mij verstandig om enkele onderdelen, zoals de videokaart, tweedehands te realiseren. De vraag of dit nodig is voor de huidige spellen weet ik niet, want daar heb ik eigenlijk te weinig verstand van.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internet
World of Warcraft
Sims 4
Wat mag het systeem gaan kosten?
600-800 -> afhankelijk van meningen voor benodigde apparatuur zou het eventueel hoger mogen uitvallen, maar liefst lager.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niets
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Redelijke processor en goede videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Beste Bang-for-the-buck met een (indien mogelijk) laag budget (600-800).
Tweedehands geen problemen mee.
Feedback over de huidige build en waarop eventueel kosten bespaard kunnen worden
Ik maak dit topic omdat mijn zus mij heeft gevraagd een computer in elkaar te zetten. Overige gegevens zet ik natuurlijk hieronder neer. Enige wat ik er nog aan wil toevoegen is dat het wenselijk is dat deze pc goed blijft voor een jaar of 5.
Daarbij gaat mijn berekening ruim over de 800 heen, echter lijkt het mij verstandig om enkele onderdelen, zoals de videokaart, tweedehands te realiseren. De vraag of dit nodig is voor de huidige spellen weet ik niet, want daar heb ik eigenlijk te weinig verstand van.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internet
World of Warcraft
Sims 4
Wat mag het systeem gaan kosten?
600-800 -> afhankelijk van meningen voor benodigde apparatuur zou het eventueel hoger mogen uitvallen, maar liefst lager.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niets
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Redelijke processor en goede videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Beste Bang-for-the-buck met een (indien mogelijk) laag budget (600-800).
Tweedehands geen problemen mee.
Feedback over de huidige build en waarop eventueel kosten bespaard kunnen worden
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 164,- | € 164,- |
| 1 | ASRock B450M Pro4 | € 76,99 | € 76,99 |
| 1 | Gigabyte GeForce RTX 2060 OC 6G | € 369,- | € 369,- |
| 1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 47,- | € 47,- |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 90,50 | € 90,50 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 68,50 | € 68,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 949,93 | |