Vraag

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Ik zoek een?
Mobiele Telefoon ( 8)7 )

Wat is je budget?
Ik zoek naar een smartphone voor (ongeveer) max €700

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Geen specifieke doelen. Gewoon normaal dagelijks/zakelijk gebruik. Mobile Gaming doe ik niet aan

Wat heb je zelf al gevonden?
Natuurlijk de opvolger: de OnePlus 6T. Tevens ook even gekeken naar de P20 Pro maar die is toch al weer een stukje duurder dan de 6T.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik probeer me te orienteren. De 6T lijkt me een prima telefoon, zeker omdat de 3T me gewoon prima bevallen is. Echter zit ik niet heel diep in de telefoon wereld, dus ben ook benieuwd of het nog de moeite waard is om enkele weken/maanden te wachten op bijvoorbeeld een nieuw aan te kondigen telefoon.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Alle reacties

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-10 04:47
Als je goed zoekt heb je de P20 Pro voor 300 Euro. Ga naar belsimpel, speel met de providers en dan zie je bij toestel prijs 400 euro. Er is een 125 euro cashback op de P20 Pro, dus voor 300 euro heb je een top toestel.

https://consumer.huawei.c...s-februari/#tpc-all-steps

[ Voor 16% gewijzigd door Hexxagon op 28-02-2019 09:21 ]

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Hexxagon schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:20:
Als je goed zoekt heb je de P20 Pro voor 300 Euro. Ga naar belsimpel, speel met de providers en dan zie je bij toestel prijs 400 euro. Er is een 125 euro cashback op de P20 Pro, dus voor 300 euro heb je een top toestel.

https://consumer.huawei.c...s-februari/#tpc-all-steps
Bedankt voor de tip. Ik was nog vergeten te melden dat ik puur naar toestel prijs kijk, het gaat om een telefoon zonder abonnement (zakelijk).

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-10 04:47
Ah oke. Dan alsnog is de P20 Pro een goede optie als je bang voor buck wilt :)

700 euro is relatief veel geld, dus je kan ook weg met een S9+ of als je paar maanden wacht met een S10(e). Je kunt als je budget georienteerd bent, ook kijken naar de Xiaomi. Zij geven relatief high end spec phones voor goede prijs.

Als je de 700 gewoon wilt besteden zou ik gaan voor S9+ vanwege 'betrouwbaarheid'.