Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• thebeast123
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 23-04 20:05
Dag allemaal,

Ik wou een tijdje terug mijn LG G6 H872 T-Mobile USA voorzien van een custom rom.

Hiervoor moest ik volgens XDA een handleiding via LG UP een Laf Partition flashen en om dit te doen moest ik de usb kabel op een gegeven moment uit de telefoon halen maar dit heb ik te laat gedaan waardoor mijn telefoon nu gebricked is.

En nu dus in Qualcomm HS-USB QDLoader 9008 mode zit.

Nu is mij de vraag of iemand in dit forum een octopus box heeft of een reparatie shop weet waar de telefoon weer kan worden gefixt.

De telefoon zou ook gefixt kunnen worden via QFIL maar hier heb ik niet de benodigde bestanden voor en deze zijn ook niet op het XDA forum te vinden.

Alle reacties

• thebeast123
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 23-04 20:05
Ik heb mijn LG G6 H872 T-Mobile USA telefoon per ongeluk gehard bricked.
En ben al bij iemand geweest die het met een octupus box heeft geprobeerd te flashen via Qualcomm HS-USB QDLoader 9008 mode maar dit is niet gelukt wat hij gaf steeds de error Could not detect mode! .

Nu is mijn vraag of hier iemand een winkel/persoon weet die telefoons kan flashen via de jtag methode ?

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True