Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djb726
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 12-12-2024
Beste Tweakers,

Ik wil binnenkort een iPhone 2e hands kopen van een particulier. Nu vroeg ik mij af hoe dat met garantie zit, de betreffende verkoper heeft zijn iPhone namelijk "gekregen" bij een nieuw abbonement en hier dus niet een echt aanschaf bewijs van. Misschien dat iemand hier meer ervaring mee heeft..
Alvast bedankt! :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:25
De verkoper heeft toch wel een bon van de winkel/provider waar het contract is afgesloten? Daar moet de telefoon ook op vermeld staan en geldt dus als garantiebewijs. Voor garantie kun jij daarmee gewoon aankloppen bij de winkel/provider waar de telefoon weg komt.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Garantiekwesties zijn meer iets voor het Shopping Forum, dus een move die kant op :)

iOS > SF

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Als hij er geen aanschafbewijs van heeft dan zou ik hem ook online even door zo'n checker van gestolen serienummers halen. En als dat negatief uitvalt dan alsnog ook even een bestelbevestiging van dat abonnement. Je kunt tegenwoordig niet een abbo afsluiten zonder dat de provider je daar netjes een bevestiging van stuurt, en daar staat heus wel in dat er een iPhone bij zit.
Als dat allemaal niet aanwezig is, dan loop je het risico om een heler te worden.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:54
Ik krijg bij mijn provider altijd een factuur bij het verlengen van een abonnement met toestel, dus dat zou geen probleem moeten zijn.

[ Voor 61% gewijzigd door NotSoSteady op 28-02-2019 16:18 ]

Pagina: 1