hoe Internetkast op de straat openen

Pagina: 1
Acties:
  • 938 views

Vraag

• Barry_1989
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 13-12-2021
Hey hey hey,

Vandaag is telenet (Belgie) ons internet/tv kastje komen vernieuwen omdat er "perongeluk" een vrrachtwagen is tegen gereden.
Nu omdat we in een nieuw huis wonen en er nog geen internet en tv is vraag ik me af Hoe krijg ik die champignon open.

We hebben namelijk al een kabel getrokken tot de verdeelkast van internet en tv aan de straatkant en ik wil kijken of deze kabel er nog is en niet beschadigd is, wat de vorige 2 keer al gebeurd is waardoor we geen internet en tv hebben.

Het is zo een grijs bakje laag model dat langst 1 kant vastzit met een soort cirkel vormig slot.
Iemand enig idee? O-) O-) O-)

Our house in the middle of the street

Alle reacties

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
De netbeheerder kan je hier vast mee helpen, eigendom van derden zelfstandig openen lijkt mij niet de manier

• Barry_1989
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 13-12-2021
Nee dat weet ik het probleem is, als ze komen en de kabel is niet in orde dan kan ik weer een maand wachten.maar als er niets anders opzit dan wacht ik

Our house in the middle of the street

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-01 09:22

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Barry_1989 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 20:37:
Nee dat weet ik het probleem is, als ze komen en de kabel is niet in orde dan kan ik weer een maand wachten.maar als er niets anders opzit dan wacht ik
Het is én strafbaar én je kunt er niets mee.

Dus gewoon niet eens over nadenken en Telenet bellen.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:44

Basszje

Reisvaap!]

Je hebt camions in je meterkast :?

Maar 'circkelvorming' -iets klinkt als een standaard sleutel 13. Neem aan dat je wel ergens op internet kan vinden of dat correct is.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Laten we dat maar niet doen.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.