G_Dragon schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 09:19:
Was er al bang voor dat dit de waarheid was, toch blijf ik volhouden met het verbergen.
Er moet ergens een eind zijn met bedrijven die ads laten zien, want eenmaal alles van het bedrijf verborgen mogen ze dat niet meer laten zien en er zijn geen oneindig bedrijven.
offtopic:
Eeeuhm. 1400 is niets, behalve als je bedoelt dat je er alleen al vandaag 1400 hebt geblokkeerd

Er zijn enorm veel meer bedrijven dan dat, alleen al beursgenoteerde zijn er veel meer terwijl ook kleine bedrijfjes reclame maken. En alleen al in Nederland worden 100x zoveel nieuwe bedrijven
opgericht per jaar, laat staan wereldwijd. En als je ze allemaal hebt gehad dan krijg je vast reclame voor interne diensten. Nogmaals: jouw rondklikken op hun site kost hun geld en dat moet ergens vandaan komen.
Neem betaalde abo's waar dat kan, als je daarmee de ads kunt uitschakelen en je regelmatig op de site komt. Zoals dat bij Tweakers kan

(Niet dat ik er een cent van krijg trouwens, ik ben als mod vrijwilliger).
Verbergen via Facebook zelf is m.i. alleen zinvol als een specifieke steeds terugkomende ad gaat irriteren of juist als je je profiel duidelijker wilt maken zodat ze mij geen luier- maar auto-reclames gaan voorschotelen (met dus slechtere privacy als gevolg want ze weten door het klikken juist meer van je).
Probeer al zoveel mogelijk reclame te vermijden, nederlandse tv kijk ik al 10 jaar niet meer ( Uitzondering Formule 1 ). Bioscoop selectief naar films want zelfs daar word de reclame steeds meer, ad blockers op de laptop ( helaas nog geen goede op android gevonden) ...
Maar: laten we ads in het algemeen trouwens maar niet hier gaan bespreken, nogal offtopic als het gaat over tracking / ads o.b.v. surfgedrag.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)