Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• UncleEddy
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 10:29
Hallo allemaal,

Gisteren heb ik helaas mijn Apple Watch S4 laten vallen... Ik was natuurlijk erg bang dat er iets mee aan de hand was, echter heb ik het enorme geluk dat er geen enkele kras op het display zit. De watch viel zo’n 60cm op de vloer. Maar na controle van de watch heb ik een vreemde statische ruis opgemerkt. Het is er alleen als het scherm aanstaat, en ik moet mijn horloge dicht bij mijn oor houden, maar het is een heel vreemd geluid. Ook hoor ik een soort ‘chirp’ geluid.

Is dit normaal, en heeft iemand dit geluid ook? Omdat ik nooit echt goed naar de watch heb geluisterd weet ik dus niet of dit geluid ook voor de val aanwezig was..

Bedankt!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12:24

rens-br

Moderator Mobile & IN
@UncleEddy hoewel de Apple Watch inderdaad een Wearable is, worden Apple devices besproken in iOS, dus schopje die kant op.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True