Hopelijk is er hier iemand die mij een beetje op weg kan helpen.
We hebben binnen ons team een website waarop we bijhouden hoeveel bezoekers we hebben en welke diensten we leveren.
We hebben echter een vraag waar wij zelf niet uitkomen.
Dit stukje code zorg voor een tabel met tijd en categorie die we kunnen aangeven.
Deze code geeft onder andere dit op het scherm

Nu is er echter het verzoek gekomen om de kolom met de tijd vast te zetten.
Kan iemand mij wellicht op weg helpen waar ik dit moet zoeken om dit voor elkaar te krijgen ?
We hebben binnen ons team een website waarop we bijhouden hoeveel bezoekers we hebben en welke diensten we leveren.
We hebben echter een vraag waar wij zelf niet uitkomen.
Dit stukje code zorg voor een tabel met tijd en categorie die we kunnen aangeven.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
| $validator = new ValidatorHelper($body); $validator->setField('hour')->isRequired()->isNumeric()->isBetween(8, 16); $validator->setField('value')->isMoreThan(-1)->isNumeric()->isLessThan(100); $validator->setField('category')->isRequired()->isIn(TurfCategory::where('Active', 1)->pluck('Category')->toArray()); if (!$validator->isValid()) { return ErrorHandlerHelper::handleError($response, 'E4001', $validator->getErrors()); } |
Deze code geeft onder andere dit op het scherm

Nu is er echter het verzoek gekomen om de kolom met de tijd vast te zetten.
Kan iemand mij wellicht op weg helpen waar ik dit moet zoeken om dit voor elkaar te krijgen ?
2250 WP Zuid PVoutput