Kolom vastzetten binnen php

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:57
Hopelijk is er hier iemand die mij een beetje op weg kan helpen.
We hebben binnen ons team een website waarop we bijhouden hoeveel bezoekers we hebben en welke diensten we leveren.

We hebben echter een vraag waar wij zelf niet uitkomen.

Dit stukje code zorg voor een tabel met tijd en categorie die we kunnen aangeven.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
        $validator = new ValidatorHelper($body);
        $validator->setField('hour')->isRequired()->isNumeric()->isBetween(8, 16);
        $validator->setField('value')->isMoreThan(-1)->isNumeric()->isLessThan(100);
        $validator->setField('category')->isRequired()->isIn(TurfCategory::where('Active', 1)->pluck('Category')->toArray());
        if (!$validator->isValid()) {
            return ErrorHandlerHelper::handleError($response, 'E4001', $validator->getErrors());
        }

Deze code geeft onder andere dit op het scherm
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/b8QAkDbRF1PxCgQ3It7Waebm/thumb.png

Nu is er echter het verzoek gekomen om de kolom met de tijd vast te zetten.
Kan iemand mij wellicht op weg helpen waar ik dit moet zoeken om dit voor elkaar te krijgen ?

2250 WP Zuid PVoutput

Beste antwoord (via MdO82 op 27-02-2019 16:02)

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 13:05
Zoiets?

https://codepen.io/paulobrien/pen/gWoVzN

Edit:
Letterlijk 10 seconden Googlen :)

[ Voor 35% gewijzigd door Pred op 27-02-2019 15:38 ]

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05 11:30

Rannasha

Does not compute.

Je biedt onvoldoende informatie om de vraag te kunnen beantwoorden. Bijvoorbeeld :Wat betekent "de kolom met de tijd vast zetten"? Daarnaast is het stukje PHP code dat je post niet behulpzaam, want ik heb sterk het vermoeden dat deze code geen tabel genereert, maar in plaats daarvan enkel wat data validatie doet (controleren dat bepaalde velden geldige waardes hebben).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ultimatia
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-04 00:44
Css.
Code die je post lijkt inderdaad niet relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

*knip* zie de 2 comments hierboven. Zoals ultimatia zegt, waarschijnlijk puur een css issue, geen code issue.

[ Voor 137% gewijzigd door boe2 op 27-02-2019 14:13 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
^ Wat hierboven allemaal al gezegd is. Aangenomen dat je bedoelt met "vastzetten" dat de kolom een vaste breedte moet hebben (en dus breder dan in je screenshot zodat de tekstomloop niet meer plaatsvindt): Zet een width op je eerste TD (of beter nog; op de TH) en klaar.

[ Voor 24% gewijzigd door RobIII op 27-02-2019 15:19 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Of je stelt een nowrap in op die TD

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Zucht :F
Als ik mijn vraag ook even compleet had gemaakt, maar ik was met teveel dingen tegelijk bezig |:(

Waar we tegenaan lopen is dat als je het scherm van de invulvakken naar rechts beweegt, dan verdwijnt de kolom met de tijd uit beeld.
Dit klopt natuurlijk omdat je het beeld aan het schuiven bent.

Dus als je het scherm opent dan heb je dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/b8QAkDbRF1PxCgQ3It7Waebm/thumb.png

Schuif ik de balk naar rechts dan verdwijnt de kolom met de tijd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4P9wIslW7KxHQJa0J6K4oUvD/thumb.png

Ik moet nog even kijken hoe de code precies is gedefinieerd, maar is het mogelijk wat ik wil ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 13:05
Zoiets?

https://codepen.io/paulobrien/pen/gWoVzN

Edit:
Letterlijk 10 seconden Googlen :)

[ Voor 35% gewijzigd door Pred op 27-02-2019 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

MdO82 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:29:
Ik moet nog even kijken hoe de code precies is gedefinieerd, maar is het mogelijk wat ik wil ?
Wat @Pred zegt zou een oplossing zijn. Als je zeker wil weten of het mogelijk is wat je wil, is het wel handig als je de code van die tabel even hier in code vorm deelt.

Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
MdO82 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:29:
Zucht :F
Als ik mijn vraag ook even compleet had gemaakt, maar ik was met teveel dingen tegelijk bezig |:(
Doe mij, en ons, dan voortaan een lol en post dan later als je meer tijd hebt (en neem dan even onze Quickstart erbij). Want op deze manier verdoe je natuurlijk iedereens tijd en dat is zonde ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Merci ik ga ermee aan de slag

2250 WP Zuid PVoutput

Pagina: 1