voor die prijs een geforce ddr, kopen
deze heeft ook nog een tv-out, dus best leuk.
Weet alleen niet of je de detonator drivers hierop kan gebruiken. Als dat wel zo is, is dat wel een pluspunt.
deze heeft ook nog een tv-out, dus best leuk.
Weet alleen niet of je de detonator drivers hierop kan gebruiken. Als dat wel zo is, is dat wel een pluspunt.
Ik heb hem zelf ook, (425,- geregeld) en hij draait bij mij nu vlekkeloos op 89 Mhz Agp Bus, 5.30 Detonator drivers, Core @137, Memory @337, alles stabiel, en met een P3-600E @ 800, 5600 3DMarks, met de default 3Dmark 2000 test.
Aannames zijn fataal.
Hoeveel snelheids winst(in o.a. quake3) zou ik met die ongeveer halen t.o.v. de voodoo3 2000
die ik nu heb!
Rest van systeem -celeron500
-128mb 100mhz ram
-socket 370 mobo met via
apollo pro chip
-voodoo3 2k (16mb)
-6,4gb 5400rpm
In quake3 haal ik ongeveer 34fps(
) in timedemo hoeveel zou dat met die geforce ddr zijn?
Rest van systeem -celeron500
-128mb 100mhz ram
-socket 370 mobo met via
apollo pro chip
-voodoo3 2k (16mb)
-6,4gb 5400rpm
In quake3 haal ik ongeveer 34fps(
Ik weet niet hoeveel FPS voordeel je krijgt...
Ik had hiervoor een VooDoo 3-3000 @ 183Mhz, en om het speelbaar te houden had ik hem op 640 X 480 met beperkte details, (ik wil altijd een erg hoge FPS, anders vind ik het niet speelbaar) en nu draai ik op 1024 X 768 X 32, alles op maximaal, en het draait nog sneller als met mijn V3 op 640 X 480....
Ik had hiervoor een VooDoo 3-3000 @ 183Mhz, en om het speelbaar te houden had ik hem op 640 X 480 met beperkte details, (ik wil altijd een erg hoge FPS, anders vind ik het niet speelbaar) en nu draai ik op 1024 X 768 X 32, alles op maximaal, en het draait nog sneller als met mijn V3 op 640 X 480....
Aannames zijn fataal.
Nou ik denk dat ik em wel ga halen
aleen dit staat er bij de specs van de kaart:
zou dit problemen geven?
Ik zou denken van niet
Heb ff gekeken of er wel genoeg ruimte was en als mijn oude 'grote' voodoo2 agp was geweest dan had die zelfs gepast dus zou die geforce ook wel passen.
aleen dit staat er bij de specs van de kaart:
IIk heb alleen nog steeds een ATkast173 x 108 mm (ATX format, not including mounting bracket)
Ik zou denken van niet
Heb ff gekeken of er wel genoeg ruimte was en als mijn oude 'grote' voodoo2 agp was geweest dan had die zelfs gepast dus zou die geforce ook wel passen.
Als de ene AGP kaart past, past de andere ook. Zou ik me niet druk over maken.
Ik heb dan wel een ATX kast, maar ik heb nog nooit verschil gezien in kaarten, dus hoezo het erbij staat weet ik niet.
Het kaart slot in een AT kast is namelijk gelijk aan dat van een ATX kast.
Ik heb dan wel een ATX kast, maar ik heb nog nooit verschil gezien in kaarten, dus hoezo het erbij staat weet ik niet.
Het kaart slot in een AT kast is namelijk gelijk aan dat van een ATX kast.
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1