Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• joteco
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 04-03 10:38
Als ik mijn pc start gaat hij 1 a 2 sec aan en daarna valt hij weer uit. dan na ongeveer 3 sec begint hij weer opnieuw. ik heb alle kabels al geprobeerd opnieuw aan te drukken. verder heb ik ook verschillende voedings kabels gebruikt voor netstroom.
heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen. ik zelf verwacht de voeding. maar mocht iemand wat weten hoe ik het kan op lossen laat het me weten.

ik heb een corsair rm750x voeding

joteco wijzigde deze reactie 27-02-2019 12:30 (4%)

• Puch-Maxi
  • Registratie: december 2003
  • Nu online
Ik zou de voeding even testen idd, kan ook zijn dat er ergens sluiting is.

My favorite programming language is solder.

• NLBUURMAN
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 17-04 22:00

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Veoding testen kan vrij makkelijk, Corsair heeft hier zelf ook een test voor op de site staan.
http://forum.corsair.com/v3/showthread.php?t=63991

Wellicht proberen de GPU te ontkoppen en het op de IGP te proberen.

i5-6600/MSI H270 Carbon/16GB Ram/ Phanteks TC14PE/ Gainward GTX1060

• joteco
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 04-03 10:38
NLBUURMAN schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:43:
Veoding testen kan vrij makkelijk, Corsair heeft hier zelf ook een test voor op de site staan.
http://forum.corsair.com/v3/showthread.php?t=63991

Wellicht proberen de GPU te ontkoppen en het op de IGP te proberen.
mijn gpu heb ik al los gekoppeld inderdaad maar er veranderd dan niks. de pc blijft uitvallen en uitzich zelf weer opstarten

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True