Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Korte vraag: is het toegestaan om twee advertenties te plaatsen die voor een deel dezelfde componenten bevatten?

Lees ik overweeg om een complete set te verkopen (PC) of alleen mobo+geheugen+cpu. Zou ze het liefst allebei willen plaatsen (maar dan met verschillende prijzen) om een groter bereik te hebben bij de mogelijke kopers.

[ Voor 18% gewijzigd door Workaholic op 27-02-2019 12:21 ]

Mijn V&A

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:45
Lijkt mij wel ja. Zo lang je maar niet aan twee verkopers tegelijk beloofd het te geven.

Ik zie het overigens heel veel vooral ook bij cameras met extra lenzen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Adipose
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
Je zou kunnen aangeven dat dezelfde onderdelen ook in een andere advertentie staan en je niet kunt garanderen dat deze beschikbaar blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Workaholic schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:21:
Korte vraag: is het toegestaan om twee advertenties te plaatsen die voor een deel dezelfde componenten bevatten?

Lees ik overweeg om een complete set te verkopen (PC) of alleen mobo+geheugen+cpu. Zou ze het liefst allebei willen plaatsen (maar dan met verschillende prijzen) om een groter bereik te hebben bij de mogelijke kopers.
Ja, als (set) en los mag ook

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Thanks. Gelukt!

Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hackus schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:37:
[...]

Ja, als (set) en los mag ook
Nee, dit mag niet. We gaan geen verzameling van advertenties maken die dezelfde componenten bevatten. Dit staat ook duidelijk in de V&A FAQ.
Daarnaast kan je dergelijke vragen beter aan de admins vragen dan af te gaan op antwoorden van gebruikers.

Ik heb een set aan producten. Mag ik deze nu zowel bij elkaar als los aanbieden?
Als je een set producten hebt die bij elkaar horen, bijvoorbeeld een moederbord + cpu + geheugen, dan kan je de componenten ofwel los aanbieden of als complete set, maar niet beide.Maak dus geen advertentie voor je hele set en ook nog losse advertenties voor alle componenten apart. Daarnaast is het niet de bedoeling een advertentie voor een set producten in meerdere categorieën gelijktijdig te plaatsen. Een advertentie dient beperkt te zijn tot 1 categorie.

[ Voor 55% gewijzigd door Microkid op 03-03-2019 21:41 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

nmvt

[ Voor 99% gewijzigd door Hackus op 03-03-2019 21:50 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 30-09 18:11

Sweatleek

404: Member Not Found

Microkid schreef op zondag 3 maart 2019 @ 21:38:
[...]
Nee, dit mag niet. We gaan geen verzameling van advertenties maken die dezelfde componenten bevatten. Dit staat ook duidelijk in de V&A FAQ.
Daarnaast kan je dergelijke vragen beter aan de admins vragen dan af te gaan op antwoorden van gebruikers.
Misschien een dome opmerking maar in dit geval mag het toch wel ? TS bied een desktop aan met x,y onderdelen en een upgradeset aan met y onderdelen.

Dit doen zo veel mensen op de V&A en heb me hier zelf ook schuldig van gemaakt. En als dit duidelijk niet mag word er in iedergeval niet op gemodererd.

[ Voor 5% gewijzigd door Sweatleek op 04-03-2019 14:47 ]

confused reality

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Sweatleek schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:43:
[...]

Misschien een dome opmerking maar in dit geval mag het toch wel ? TS bied een desktop aan met x,y onderdelen en een upgradeset aan met y onderdelen.
Nee dit mag niet. Beide bevatten dezelfde onderdelen. Dan gaan we geen advertentie plaatsen voor een desktop en een upgradeset. Kies er 1.
Dit doen zo veel mensen op de V&A en heb me hier zelf ook schuldig van gemaakt. En als dit duidelijk niet mag word er in iedergeval niet op gemodererd.
Wij zien niet alles. Mocht je dergelijke dubbele advertenties tegenkomen, gebruik dan aub het meldpunt, dan kijken we er naar.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1