Heej allemaal.
Om het gedoe van wisselende email adressen tijdens het switchen van ISP op te lossen heb ik al jaren een eigen domein.
In het begin een webhosten bij Hosting2Go, maar deze werd steeds instabieler en duurder.
Later overgestapt naar een webhosting bij Securehoster.
Helaas is Securehoster recentelijk samen gegaan met een ander en is toen het hele spul ook instabieler geworden (al is dat nu weer redelijk op de rit).
Maar ook securehoster heeft prijsverhogingen aangekondigd... met een FACTOR 3!!!.
Voor mij dus de reden om ook daar weg te gaan.
Ik heb tot nu toe altijd een webhosting gehad waarbij je ook een paar email adressen kan nemen.
Nu heb ik de webruimte niet percé nodig.
Wat zoek ik:
# Hosting (web of email) waar ik minimaal 2 mailboxen kan maken met minimaal 3 aliassen per mailbox.
# Mijn eigen domein er aan gekoppeld zodat de email dus email@domein.org is.
# IMAP/Exchange waardoor de mail zowel op mobiel als webmail zichtbaar blijft
# Goede anti-spam
# + teken ondersteuning zodat email+nieuwsbrief@domein.org en email+account@domein.org werkt en gewoon binnenkomt om email@domein.org. Gebruik dit al een paar jaar en is dus een must!
# minimaal 1x 6GB en 1x 3GB mailbox grootte
# webmail omgeving die goed is (roundcube/gmail/outlook kwaliteit)
Optioneel:
# Domein naam registar met goede en uitgebreide DNS mogelijkheden, oa txt (nu nog bij securehoster) maar ga ik (waarschijnlijk) bij cloudflare onderbrengen
DNS Registar is over naar Cloudflare.
Wat heb ik gevonden:
Zoho mail Standard €3,- per maand
G Suite Basic (gaat helaas omhoog van €4,- naar €5,20 per gebruiker per maand)
Office365 Essentials... Maar deze ondersteund het + teken niet en valt dus af.
Mihos email only van 10GB of 100GB. Kan niet vinden of + teken werkt. Niet zeker of dit kan zonder dat het domein bij Mihos geregistreerd wordt.
Wie heeft er goede opties voor mij?
Om het gedoe van wisselende email adressen tijdens het switchen van ISP op te lossen heb ik al jaren een eigen domein.
In het begin een webhosten bij Hosting2Go, maar deze werd steeds instabieler en duurder.
Later overgestapt naar een webhosting bij Securehoster.
Helaas is Securehoster recentelijk samen gegaan met een ander en is toen het hele spul ook instabieler geworden (al is dat nu weer redelijk op de rit).
Maar ook securehoster heeft prijsverhogingen aangekondigd... met een FACTOR 3!!!.
Voor mij dus de reden om ook daar weg te gaan.
Ik heb tot nu toe altijd een webhosting gehad waarbij je ook een paar email adressen kan nemen.
Nu heb ik de webruimte niet percé nodig.
Wat zoek ik:
# Hosting (web of email) waar ik minimaal 2 mailboxen kan maken met minimaal 3 aliassen per mailbox.
# Mijn eigen domein er aan gekoppeld zodat de email dus email@domein.org is.
# IMAP/Exchange waardoor de mail zowel op mobiel als webmail zichtbaar blijft
# Goede anti-spam
# + teken ondersteuning zodat email+nieuwsbrief@domein.org en email+account@domein.org werkt en gewoon binnenkomt om email@domein.org. Gebruik dit al een paar jaar en is dus een must!
# minimaal 1x 6GB en 1x 3GB mailbox grootte
# webmail omgeving die goed is (roundcube/gmail/outlook kwaliteit)
Optioneel:
# Domein naam registar met goede en uitgebreide DNS mogelijkheden, oa txt (nu nog bij securehoster) maar ga ik (waarschijnlijk) bij cloudflare onderbrengen
DNS Registar is over naar Cloudflare.
Wat heb ik gevonden:
Zoho mail Standard €3,- per maand
G Suite Basic (gaat helaas omhoog van €4,- naar €5,20 per gebruiker per maand)
Office365 Essentials... Maar deze ondersteund het + teken niet en valt dus af.
Mihos email only van 10GB of 100GB. Kan niet vinden of + teken werkt. Niet zeker of dit kan zonder dat het domein bij Mihos geregistreerd wordt.
Wie heeft er goede opties voor mij?
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1