Mijn Asus ROG G751jy heeft een vreemd probleem op het gebied van stroom.
Dit is het geval: Wanneer ik de laptop aan netstroom heb, ziet de laptop soms de adapter niet en gaat hij over op accustroom. 1 a 2 sec later sprint hij weer terug op netstroom.
Soms gebeurt dit 1 keer, soms meerdere keren achterelkaar.
En dit gebeurt ook wanneer er helemaal niks bewogen wordt qua netstroomadapter of laptop.
De accu is afgelopen weekend ook overleden, wat dus resulteerde in het volledig uitvallen van de laptop wanneer bovenstaande probleem zich weer voor doet.
Inmiddels een nieuwe accu in gezet, om wel door te kunnen werken. Maar het steeds uitvallen van het netstroom is zeer vervelend.
Ik ga nog een andere adapter proberen om te kijken of daar het probleem zit.
Gezien ze prijzig zijn, wil ik nog niet meteen eentje aanschaffen.
Is dit probleem bekend bij iemand?
Dit is het geval: Wanneer ik de laptop aan netstroom heb, ziet de laptop soms de adapter niet en gaat hij over op accustroom. 1 a 2 sec later sprint hij weer terug op netstroom.
Soms gebeurt dit 1 keer, soms meerdere keren achterelkaar.
En dit gebeurt ook wanneer er helemaal niks bewogen wordt qua netstroomadapter of laptop.
De accu is afgelopen weekend ook overleden, wat dus resulteerde in het volledig uitvallen van de laptop wanneer bovenstaande probleem zich weer voor doet.
Inmiddels een nieuwe accu in gezet, om wel door te kunnen werken. Maar het steeds uitvallen van het netstroom is zeer vervelend.
Ik ga nog een andere adapter proberen om te kijken of daar het probleem zit.
Gezien ze prijzig zijn, wil ik nog niet meteen eentje aanschaffen.
Is dit probleem bekend bij iemand?
[ Voor 5% gewijzigd door Mattie_d op 27-02-2019 12:02 . Reden: Extra uitleg ]