Ik kan alles met mijn netwerk (gamen, internetten sharen etc) maar als ik een spel peel (HALF LIFE, UT, Red Alert etc) dan begint hij te stotteren op een gegeven moment en dit wordt steeds erger op de client dat je hem moet rebooten om weer heel even te kunnen spelen. De kabel is net 2 meter lang (pc's stan naast elkaar) het zijn allebei amd thunderbirds (Athlon socket A) en ze hebben het asus A7V mobo. er zitten 2 edimax kaartjes in van 10/100 mbit (realtek 8139 A/B/C)(komt uit starters kit) ik heb de hub verkocht dus er zit een crosslink kabel tussen ik heb al geprobeerd om hem op half duplex te zetten maar geen geluk ze draaien allebei Windows ME nl versie. Ik dacht at het mischien door storing kan komen omdat de pc'zo dicht bij elkaar staan maar het kan voor het zelfde geld liggen aan de instellingen mischien kunnen jullie mij helpen?
ligt het niet aan die realtek nic'tjes? Daar schijnen meer problemen mee te zijn.
jah ik heb 3 andere kabels met zelfde probleem ze zijn retail dus geen fake dingen en ze zijn allemaal van andere merken
dus: ffies die subwoofer moven of afkoppelen
Een subwoofer veroorzaakt heel wat trillingen en dat kan zeker van invloed zijn. Zeker de geluiden die van een goeie game zouden daarbij van invloed kunnen zijn. De enige manier om er achter te komen of dát het probleem is, is door hem eventjes los te koppelen en te proberen of het dan wel werkt.Op dinsdag 24 juli 2001 20:04 schreef quicksilver85 het volgende:
maar denk je dat daar het probleem ligt? of denk je dat er toch iets anders fout is?
Even los daarvan: met
kun je je berichtje wijzigen, dan hoef je niet iedere keer opnieuw te posten.
ik heb zelf ook wel eens problemen gehad met de A7V en realtek nics heel vreemd maar het was tering traag (athlon 1000mhz) 3com erin en probleemn weg,
probeer je nic eens in een ander slot te stoppen kijken of dat helpt
probeer je nic eens in een ander slot te stoppen kijken of dat helpt
A wise man's life is based around fuck you
als ik van nic ga wisselen welke zou ik dan nemen ik wil graag 100mbit ook al is het voor 2 pc's en het moet niet al te ingewikkeld zijn of te duur max 75,- per nic zou ik dan een intel nemen of een 3com en zo ja welke dan
Verwijderd
Omhooghalen van topics is niet netjes, maar ik zal je toch even helpen. Neem 3Com's of Intel's die zijn goed. 3Com's (3C905) kosten ongeveer 100-150 piek per stuk en Intel's kosten ongeveer 150. Als je een beetje een medium-class netwerkkaart wil, neem dan eentje met een DEC 21141 chip erop, die zijn best goed. Die kost ongeveer 50 piek per stuk.quicksilver85 wrote
Weet iemand nu een goede netwerkkaart want ik ben dat gedoe met realtek zat
Verwijderd
fresh install ??
en misschien geen winME installeren
niet dat ik vind dat het een zeikOS is ofzo.,
maar als je geen probs hebt met win98 gebruik je dat toch gewoon
en misschien geen winME installeren
niet dat ik vind dat het een zeikOS is ofzo.,
maar als je geen probs hebt met win98 gebruik je dat toch gewoon
ik zou gaan voor de intel kaarten! (deze heb ik zelf ook en bevallen prima, worden door allee operating systems wel ondersteund, ook goed (prima) driver support van intel
maar das mijn ervaring, ook 3com is goed spul (de 3c905C-TX-M) heb er hier 1 voor me liggen, deze gaat nog worden ingebouwd in mijn andere server, zijn ook erg goed,
maar ja net als zoveel andere dingen in het leven, ze zijn wel aan de dure kant, maar ja de ellende heb je dan ook niet (mijn ervaring althans)
maar das mijn ervaring, ook 3com is goed spul (de 3c905C-TX-M) heb er hier 1 voor me liggen, deze gaat nog worden ingebouwd in mijn andere server, zijn ook erg goed,
maar ja net als zoveel andere dingen in het leven, ze zijn wel aan de dure kant, maar ja de ellende heb je dan ook niet (mijn ervaring althans)
A wise man's life is based around fuck you
Ìk heb gehoord dat je DNS moet instellen of zo maar wat is het en moet het eigenlijk wel. de server heeft chello.
Kan het daaraan liggen? dat ik de DNS niet heb ingestelt?
Kan het daaraan liggen? dat ik de DNS niet heb ingestelt?
een schoner internet begint bij jezelf
Pagina: 1