Foutieve gegevens bij nieuwe GTX1660 Ti kaarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Topicstarter
Het valt mij op dat er nogal wat fouten staan in de Pricewatch als het gaat om de gegevens qua koeling van de nieuwste kaarten.

Volgens de Pricewatch heeft alleen MSI semi-passief kaarten in de aanbieding. Dat lijkt me erg apart.

Vooral omdat de Ventus XS helemaal niet semi-passief is. Alle modellen van Gigabyte zijn wel semi-passief, maar die staan allemaal op actieve koeling.

Is er iemand bezig met creatief aanpassen in de productgegevens om MSI in de kijker te spelen?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Jeroenneman De Ventus XS was een foutje, bij deze aangepast.

Wat betreft de Gigabyte kaarten, ik heb daar nergens kunnen vinden dat deze een modus heeft waarbij de fans stil kunnen staan. Het is dus zeker geen opzet, maar ik heb het simpelweg niet gezien. Je zegt dat alle Gigabyte kaarten semi-passief zijn, kan jij dat ergens aanwijzen waar het op de website staat, bijvoorbeeld hier https://www.gigabyte.com/Graphics-Card/GV-N166TAORUS-6GD#kf. Dan weet ik voortaan waar ik moet moet letten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Glaanie schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:37:
@Jeroenneman De Ventus XS was een foutje, bij deze aangepast.

Wat betreft de Gigabyte kaarten, ik heb daar nergens kunnen vinden dat deze een modus heeft waarbij de fans stil kunnen staan. Het is dus zeker geen opzet, maar ik heb het simpelweg niet gezien. Je zegt dat alle Gigabyte kaarten semi-passief zijn, kan jij dat ergens aanwijzen waar het op de website staat, bijvoorbeeld hier https://www.gigabyte.com/Graphics-Card/GV-N166TAORUS-6GD#kf. Dan weet ik voortaan waar ik moet moet letten :)
https://www.gigabyte.com/...eyFeature/1125/index.html

3D ACTIVE FAN
The 3D Active Fan provides semi-passive cooling, and the fans will remain off when the GPU is in a low load or low power game. It allows gamers to enjoy gameplay in complete silence when the system is running light or idle. The LED fan indicator on the top of the graphics card provides an instant display of the fan status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@mstx Thanks voor de aanvullende info. Vreemd dat ze dat weer niet op de productpagina van het eerdergenoemde product vermelden, maar wel op de productpagina's van de overige modellen. Waarschijnlijk heb ik het gemist, doordat de Gigabyte kaarten vrijdagavond door een collega van mij zijn verwerkt, nav een aantal submits van een gebruiker. Toen ik afgelopen maandag de rest ging toevoegen, heb ik er blijkbaar verder niet meer naar gekeken. Hoe dan ook staat het voor nu weer goed bij alle Gigabyte-kaarten en ik heb weer wat geleerd :)

@Jeroenneman Staat dus weer allemaal goed :)