Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Robbaman
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 12-03 19:56
Hey Tweakers,

Ik ben voornemens na jaren maar weer eens een nieuwe smartphone te kopen en ben benieuwd wat jullie aanbevelingen zijn v.w.b. een beschermhoesje.

Ik kijk nu naar een de nieuwe Samsung Galaxy S10+ en geef de voorkeur aan beschermhoesjes die 1) bescherming bieden en 2) een wat stroeve (rubberachtige) feel geven zodat de telefoon niet zo makkelijk uit je handen glijdt.

Alvast bedankt!

Groeten,

Robert

Bij een TS als deze verwachten we ook dat je met eigen voorstellen komt. Wat heb je zelf al gevonden? Waarom twijfel je, etc.
Daarbij: Het algemeen beleid #groeten

Tevens is er al een S10 accessoires topic. Ik gooi deze dus dicht.

l3art wijzigde deze reactie 28-02-2019 19:27 (28%)

Alle reacties

• Tuintje
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 16:47

Tuintje

Briljant, hard en geslepen

Kijk eens op Aliexpress. Die hebben de wereld aan hoesjes in alle soorten, maten en voor iedereen wat wils. Daarbij kost het geen drol.

www.autopoetsbedrijfwinsum.nl

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 16:39

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

Spigen.

I have the cape.

• Ludwig005
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 15:20
otterbox defender. zeer goede hoes.

• Renzzie
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 15:34
Geen belachelijk dure telefoon kopen en geen hoesje is mijn advies.

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 16:54
Ik heb een Spigen op een Samsung Note 8, ondanks verschillende valpartijen geen schade zo ver, met een standaardje er in dat ik de telefoon als een schilderijtje kan neerzetten (fijn voor op vakantie film kijken zonder het toestel te moeten vasthouden, 2 uur telefoon onafgebroken in mijn hand houden krijg ik kramp van in ijn arm).

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 19-04 16:16
swhnld schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:43:
Ik heb een Spigen op een Samsung Note 8, ondanks verschillende valpartijen geen schade zo ver, met een standaardje er in dat ik de telefoon als een schilderijtje kan neerzetten (fijn voor op vakantie film kijken zonder het toestel te moeten vasthouden, 2 uur telefoon onafgebroken in mijn hand houden krijg ik kramp van in ijn arm).
Dat heb ik met masturberen 8)7
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True