Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaradorn
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-09 08:26
Wat een lachwekkend stuk str*nt is dit examen zeg, alles word voorgekauwd en vervolgens (als het goed is) Nagekeken door een leraar die je pointers geeft hoe je het kan verbeteren, daadwerkelijk onmogelijk om voor de eerste paar examens een onvoldoende te halen.

Vinden jullie ook zo veel vragen onduidelijk?

Wat vind jij van de ontbrekende informatie?

Dingen waar je tegen op kijkt?

Hoe verloopt jouw examen tot nu toe?

Afbeeldingslocatie: http://www.exsamen.nl/wp-content/uploads/2013/10/praktijkleren-logo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yekurtal
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Aah stichting Praktijkleren, de onduidelijke €85 verplichte kosten.

<rant>
Zelf heb/doe ik applicatie- en mediaontwikkelaar en mijn docenten hebben sch**t aan de "examen". De antwoorden worden niet voorgekauwd, maar als je het niet op de docent manier doet ipv de examen krijg je studieverlenging...
</rant>

@aaradorn Kun je aangeven welke opleiding Je specifiek bedoelt?

[ Voor 0% gewijzigd door yekurtal op 27-02-2019 18:16 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheesePizza
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-09 11:04
mijn examens in een notendop;

Examenstof en het nakijkboekje van de examinator ging over Exchange 2010, Ik moest gebruik maken van Exchange 2016. Resultaat was dat ik bijna een onvoldoende kreeg omdat mijn uitwerkingen anders waren dan die in het nakijkboekje. Gelukkig was er een kans om samen met de examinator er bij de stappen nog even te herzien, waaruit bleek dat ik het wel gewoon goed deed maar de stof verouderd was. Ik ben dus wel voor elk examen geslaagd.

Tip, als iets vaag is doe dan gewoon wat voor jou logies is en zet dit desnoods bij de schermafdrukken en stappen die je als bewijs moet opleveren. De examinatoren zijn redelijke mensen en willen ook gewoon dat je slaagt, de stof en voorzieningen zijn gewoon verouderd.

PS ik deed in 2016 het ICT- en Mediabeheer N4 examen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 21:46

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Wegens vergaande onduidelijkheid in de TS én ontbreken van discussiewaarde / vraagstelling gaat dit topic op slot.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Dit topic is gesloten.