Bod waarde op V&A wordt niet correct overgenomen.

Pagina: 1
Acties:

• NEO256
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11 15:01
Beste tweakers,

Ik probeer een bod uit te brengen op dit aanbod:
V&A aangeboden: Te koop moederbord Asus M4A78LT-M LE Socket AM3 Micro ATX

Maar wat ik ook invul (zowel thuis als op werk op Chrome) hij blijft 1 euro aangeven als hoogste bod.
Ik heb een vriend van me laten kijken via zijn eigen account en bij de lijst van biedingen staat ook 1 euro.

Verder heb ik via de developers console gekeken wat er mee gestuurd wordt via het formulier (misschien dat de waarde verkeerd geparst wordt), maar wat ik invul, met euro teken, zonder euro teken, met of zonder decimaal getal, hij blijft 1 euro aangeven als hoogste bod, terwijl hij wel aangeeft in het bericht er direct onder dat mijn:
"Je bod is aangepast. Biedingen van anderen worden automatisch met € 0,50 euro overboden tot een maximum van € 10,-."

Doe ik iets verkeerd?
Ik hoop graag van jullie te horen.

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:43
Het bod systeem werkt zo:

Iemand bied nu 2 euro. ''Jij'' bied automatisch 2,50 euro.

Hij bied 5 euro. ''Jij'' bied nu 5,50

Hij bied nu 11 euro. Jij hebt 10 euro geboden, dus nu ga ''jij'' er niet overheen.

Maar als hij bijvoorbeeld stopt bij de 5 euro, (en de verkoper is het er later mee eens). dan mag jij hem hebben voor 5,50 wat ''Jij'' Dus geboden hebt, zo hoef je geen 10 euro te betalen als het niet nodig is.

Don't let perfect be the enemy of good.

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:08
nu staat er 2,= :)

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• NEO256
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11 15:01
Ah dus ik stel een bovenwaarde in en het systeem gaat vanzelf overbieden voor mij op iedereen die een bod plaatst tot mijn ingestelde maximum is bereikt.

Dat had ik zo niet begrepen, dank je wel voor de uitleg.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

iCore schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:40:
Hij bied nu 11 euro. Jij hebt 10 euro geboden, dus nu gaat het er niet overheen.
Betekent dat het bod op dat moment op €10,50 blijft staan? Immers geldt het overbieden ook voor die persoon, hij zal met €0,50 overbieden totdat de €11 bereikt is. Maar na €10 is er geen bod meer, dus wordt er overboden met €10,50.

Ik moet zeggen dat ik het wel een dermate ingewikkeld systeem vind dat ik het raar vind dat het niet in de FAQ wordt uitgelegd 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.