Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• STI265
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 09-03 23:27
Hallo,

Ik ben aan het kijken om een nieuwe monitor te kopen,de Samsung 4K QLED monitor 32 inch LU32H850UMU. Daar wil ik dan mijn pc op aansluiten en mijn PS4 pro. Maar deze monitor heeft geen luidsprekers ,dus zou ik de pc en de Ps4 willen aansluiten op mijn Bose Companion 5. Heeft iemand een idee of dit kan of hoe ik dat zou moeten doen ? De Bose heeft als aansluiting een usb en ook een headphone ingang en een 3.5-mm stereo input jack on the control pod.

Hoe krijg ik geluid van mijn ps4 en pc door de bose afgespeeld ?

Zou ik het hier mee kunnen redden ?

Professionele Optische Kabel 1.5 meter Optische - Mini jack kabel,
Type: Kunststof - Dubbel afgeschermd,
Aansluiting 1: Toslink Male,
Aansluiting 2: Mini Toslink Male 3.5mm,
1.5 meter.
https://www.allekabels.be...-kabel-toslink-kabel.html#
...

Alle reacties

• marcovk
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19-04 12:55

marcovk

It's alright.

Heb zelf ook een soortgelijke situatie gehad. Ik weet niet of die optische kabel --> mini-jack kabel gaat helpen voor wat betreft de geluidskwaliteit.

Zelf had ik altijd een 3.5mm audiokabeltje lopen van de audio-out poort van de monitor naar de stereo input-jack op de Control Pod van de Bose set. Dat werkte m.i. prima. Bij mijn weten is het niet mogelijk om de "Virtual 5.1" op de PS4 te krijgen, dat kan alleen d.m.v. de USB-poort en de set werkt niet met USB op de PS4.

• STI265
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 09-03 23:27
Geeft de audio poort voor een hoofdtelefoon van de monitor dan het geluid door aan de 3.5-mm stereo input jack on the control pod ? Begrijp ik het zo goed ?

Dus dan brengt de PS4 zijn geluid langs de HDMI naar de monitor en met het kabeltje van de hoofdtelefoon van de monitor gaat het naar de input jack in de control pod .

STI265 wijzigde deze reactie 27-02-2019 22:38 (35%)

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True