Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Volibear078
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 20-06 15:11
Mijn vraag
Ik ben momenteel op zoek naar een item wat het gevoel van een kinderspeeltje (G29 H-Shifter) wat kan veranderen tot een fatsoenlijke modificatie waarbij ik echt een gevoel krijg dat ik aan 't schakelen ben van versnelling.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Logitech G29 (Stuur/Pedals & Shifter)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
3DRap.it

Mvg,

Volibear078

Alle reacties

• KevinSetz
  • Laatst online: 16-06 21:23
Koop maar een fanatec h shifter dat plastic van logitech zal nooit fatsoenlijk worden

Youtube Channel Setz Gaming

• evuijtert
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:01
Het meeste spul van 3DRap, kun je zelf downloaden en printen. Op thingiverse.com staan veel 3d designs, waaronder ook mods voor je g29 shifter.

Er zijn services waar je 3d spul kunt laten printen voor een kleine betaling. Op het forum zijn ook wel mensen die je daar mee willen helpen soms.

Ik heb geen ervaring met de g29 shifter, zelf heb ik een TH8A van Thrustmaster en daar een paar mods voor geprint, werkt nu heel fijn :)

• Volibear078
Het is makkelijk gezegd om even een fanatec H shifter aan te schaffen voor €200. Niet iedereen heeft een groot budget.

Bedankt voor de reactie over een modificatie voor de H shifter met een 3D plaatje, alleen heb ik daar mijn twijfels aan.

Ik had gehoopt op een goedkopere en makkelijke versie een upgrade kon uitvoeren.

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 15:44
Dus het mag niets kosten, geen geld en geen moeite. Vergeet dan niet dat een G29 slechts een stuk speelgoed is en de mogelijkheden gewoon beperkt. Een plaatje monteren voor weerstand dus :-).

• Volibear078
Tuurlijk mag het wel iets kosten, maar geen nieuwe aankoop van H Shifter. Iemand een enig idee waar ik zo'n modificatie goedkoper kan vinden?
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True