Toon posts:

Onderzoek naar audiosystemen

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi allemaal!

Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar verschillende audiosystemen en daarbij onderzoek ik wat vooral de motivatie is bij de aankoop van een audiosysteem. Ik zou graag minimaal 5 minuten van jullie tijd gebruiken om mijn enquête in te vullen!

Graag wil ik ook feedback van jullie krijgen omtrent de enquête en eventuele tips waar ik nog verder onderzoek naar kan gaan doen!

Alvast bedankt voor jullie tijd!

Dylan

[ Voor 13% gewijzigd door Microkid op 26-02-2019 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Voor ik er aan begin:
je hebt bij vraag 1 en 2 checkboxes gebruikt (multiple options) en bij vraag 3 radio buttons (single choice, waar staat 'meerdere antwoorden mogelijk!).
Misschien wel handig om leeftijdskeuze te beperken tot 1 optie en checkboxes te gebruiken bij vraag 3 :+

Oh en misschien 'audiofiel' toevoegen aan de geslachtkeuze :P

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Voor dit soort dingen hebben we tegenwoordig een verzameltopic: (Af)studeeronderzoeken en -enquetes - post ze hier.
Maar dta had je al gevonden getuige Verwijderd in "(Af)studeeronderzoeken en -enquetes - post ze hier."
Dus wacht het daar af zou ik zeggen :) En dubbelposten is sowieso niet de bedoeling hier ;)

Ingevuld btw. En bij die lijst met merken moet je ook aangeven dat meerdere antwoorden mogelijk zijn ;)

[ Voor 12% gewijzigd door The Eagle op 26-02-2019 16:31 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Beetje rare enquête eigenlijk.

Ben je zelf een beetje bekend in de audiowereld? De vragen zijn nogal generiek en ik zie moeilijk in hoe je waardevolle conclusies kunt trekken uit de data.

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10 14:24

M14

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:11:
Hi allemaal!

Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar verschillende audiosystemen en daarbij onderzoek ik wat vooral de motivatie is bij de aankoop van een audiosysteem. Ik zou graag minimaal 5 minuten van jullie tijd gebruiken om mijn enquête in te vullen!
Mijn motivatie om de enquete in te vullen verdween bij het lezen van vraag 3 t/m 6.

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Beetje vaag en oppervlakkig onderzoek. Lijkt me niet dat er veel zinnigs uitkomt. Maar goed, ff ingevuld in een minuutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Enquetes zijn niet toegestaan zonder toestemming

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.