Niet op voorraad.
Ik heb die 6.09 (of zoiets) beta drivers ... alleen kan ik je zo geen link geven waar ik ze ook alweer vandaan heb (want da weet ik niet meer). Die drivers zijn net zo stabiel en 'goed' als je officiele, maar ze hebben zowel voor D3D als voor OpenGL/Glide een LOD slider in '3dfx advanced features'. Als je wilt ben ik bereid deze driver aan je te mailen (als da kan want het ding in 11MB) of via ICQ te sturen ... maar ik ga eerst nog ff opzoek naar de link
, toch iets makkelijker.
Iig bedankt voor je reactie, maar het bleek met een nieuwe driver, weer van Nautilus, opgelost te zijn.
Ik dacht eerst dat het in de tools zat...
Ik dacht eerst dat het in de tools zat...
Niet op voorraad.
OK =). Hoe bevallen die Nautilus-drivers trouwens? Ik heb wel wat posts van die gast op 3dfxgamers.com gelezen (hoe geweldig ze wel niet waren
) maar heb ze zelf nog niet geprobeerd ... hij heeft er namelijk niks zelf aan herschreven ofzo, dus hoeveel beter kunnen ze nou zijn?
Op zich zijn deze drivers niet sneller dan de offciele en daar ik geen compatibiliteits problemen heb met welke driver dan ook, kan ik ze op dat punt ook niet prefereren.
Maar LOD werkt iig, maar het wordt er niet mooier op, teveel pixelpopping, dat weer met FSAA gecorrigeerd moet worden, het mooste beeld wat ik tot nu toe gezien heb is 1280x1024x16 FSAA4X LOD -30, maar helaas met 10 fps
Maar LOD werkt iig, maar het wordt er niet mooier op, teveel pixelpopping, dat weer met FSAA gecorrigeerd moet worden, het mooste beeld wat ik tot nu toe gezien heb is 1280x1024x16 FSAA4X LOD -30, maar helaas met 10 fps
Niet op voorraad.