Toon posts:

Verbindings probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een groot proleem. Ik kan dus gewoon nog internetten en mailen, maar als ik wil gaan cs dan kan ik geen verbinding krijgen. Ik ben 4,5 maand weggeweest, toen was er trouwens nog nix aan de hand. toen ik terug kwam, heb ik alle nieuwe versies gedownload dus daar kan het niet aan liggen. Maar via gamespy of gewoon via cs zelf krijg ik op geen enkele mogelijkheid verbinding met een server. Weet iemand waar dit aan ligt? Ik heb de search al gebruikt, maar nix gevonden waarmee ik verder kan gaan.
Win 98 SE
Chello

Verwijderd

Topicstarter
Help }:O

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Dit probleem komt nogal eens voor bij mensen die Winzip hebben gebruikt om Windows opnieuw te installeren. ;)

Maar goed. Gebruik je ICS van Win98SE of een 3rd-party progsel om je internet te delen? Of heb je maar één computer aan je internetverbinding hangen?

Bloed, zweet & koffie

Verwijderd

Topicstarter
Ja winzip heeft zijn werk goed gedaan :)

Ik heb maar 1 pc er aanhangen. Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit probleem kan oplossen, want ik wil zo graag weer cs spelen.

ICS? Gewoon Internet Explorer 5.0

kom nou is er echt niemand :(

Verwijderd

Topicstarter
:? Gamespy zegt ook dat een unnamed file was not found?

Verwijderd

Is het misschien niet een vuurmuur die roet in het eten gooit :? Dat zou toch kunnen of niet :? Misschien proberen zo'n server te pingen :?

offtopic:
Welcome back dude ;)

Verwijderd

Topicstarter
hello :) :)

Geen vuurmuur

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een oplossing :'(

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Op donderdag 26 juli 2001 19:51 schreef Sneeuwbal het volgende:
Ik wil een oplossing :'(
de ultieme oplossing voor 99% vd gevallen -> format c: :9

It seemed like a good idea at the time

Verwijderd

Misschien het hele spel opnieuw installeren :? Het zou ook nog wel eens kunnen dat er ergens een bug in die nieuwe updates/patches zit :o

Anders formatteren die zooi en lekker Win2k erop gooien :D
Pagina: 1