Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomborro
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 20:21

Zomborro

USCSS Nostromo crew member

Topicstarter
Ik wil graag m'n PC horizontaal onder m'n buro hangen. dus bijna direct tegen de onderkant van het blad aan. Het gaat om een Fractal Design Node 202 dus de totale benodigde hoogte zal beperkt blijven.

Nou heb ik twee opties:
  • Ik kan iets zelf van hout fabriceren en dat gebruiken
  • Of een beugel oid gebruiken
Echter ik heb al even lopen zoeken maar kan qua beugels niks interessants vinden. Heeft iemand misschien een idee?

Ik zoek iets wat:
  • Vrij strak om de Node 202 te plaatsen is
  • Wat qua totale hoogte beperkt blijft
  • De montage moet redelijk gebruiksvriendelijk blijven en niet zorgen voor enige beschadiging aan de kast
  • En wat ruimte vrijhoudt voor ventilatie van de kast.
Alle tips zijn welkem, alvast bedankt.

It's life, Jim, but not as we know it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:36

World Citizen

FreeReef.nl

Waarschijnlijk ga je erg veel last krijgen van je knie (ervaring) :+

Je kunt bij de bouwmarkt aluminium strips halen voor een paar euro. Die buig je dan in een U vorm ten grote van je kast. Boort er gaatjes in, en schroeft hem (met extra lijm) tegen de onderkant van je bureau. Als je de U vorm niet te strak maakt kun je de PC er in of uit schuiven.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixjuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 16:50
Je kunt eens kijken naar iets van een metalen beugel met haakjes aan het einde die wat breder is dan je kast. Hierin zou je dan de kast op kunnen hangen met lange stroken klittenband of iets anders van stevige stof. Zo weet je zeker dat er geen beschadigingen aan je kast komen. Daarnaast kan je zelf zo creatief zijn als je wil natuurlijk. Zelfde idee als dit dus een beetje: YouTube: MOUNT-PC02S PC Under Desk and Wall Mount by VIVO

Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomborro
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 20:21

Zomborro

USCSS Nostromo crew member

Topicstarter
Hmm interessante ideeën, thnx!

Die U vorm wilde ik ook van hout maken, maar dit kan natuurlijk ook. Qua knieën denk ik dat het meevalt, het buro is twee meter breed en zou dan aan de zijkant komen.

En de klittenband optie is ook een idee.

It's life, Jim, but not as we know it...