Toon posts:

compaq upgraden

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo..

Ik ben bezig om een compaq presario 5240 een beetje up te graden.
Heeft het zin om te investeren in een nieuw moederbord en processor..
Of zeggen jullie.. de hele handel vervangen?

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 24 juli 2001 16:14 schreef Shindogu het volgende:
Of zeggen jullie.. de hele handel vervangen?
idd :)

They made me do it.

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 08:46

ddZ

Vervangen die handel. Scheelt je zowieso veel gezeik..

Verwijderd

Eerst informeren bij de Compaq helpdesk wat de mogelijkheden zijn. Waarschijnlijk is het slimmer om een volledig nieuwe compu aan te schaffen.

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Koop een Dell :)

...

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-08 16:28

Thrillseeka

Let love rule

ligt eraan wat voor hardware er voor de rest inzit?

Ik bedoel als het een 1 mb video kaart is en noem maar op wat voor oude dingen inzit. Zou ik zeggen alles vervangen maar als het voor de rest allemaal nog redelijk upto date spul zou ik enketl nieuwoederbord en cpu kopen.

Het legt natuurlijk ook aan je budget.

Lekker zijn is een gave :)

• sporthaas
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06-2012
*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D

upgraden????? Stel gewoon zelf een copmuter samen, kan je zelf bepalen wat er in gaat! hoe groot je kast is etc.

Verwijderd

Ennuh reguliere onderdelen erin krijgen kan ook wel eens lastig zijn. compaq heeft nogal eens speciale mobo's.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
bouw lekker zelf eentje(is de leukste optie vind ik) anders zelf een laten samenstellen, zoals bij gistron enz..

Verwijderd

Ja idd, heb je ook nog een leuk knutselwerkje. Of je moet totaal a-technisch zijn, maargoed...wat doe ej hier dan :)

Verwijderd

Compaq heeft volgens mij zijn eigen geheugen, ander geheugen werkt niet??? IIg als je vie Compaq upgrade is dat heel erg duur...

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Compaq Pressarium upgraden is een echte nachtmerrie.

Sloop je schijf er uit en je CD-ROM. Misschien zelfs je videokaart. Koop een nieuwe kast en stel er een nieuwe pc in samen

Verwijderd

compaq en andere merken hebben eigen voedingen en aansluitingen. Zoals de aan en uit toets. Ik wilde een dell ook upgraden maar dan had je gelijk een nieuwe kast nodig. En ook met andere hardware moet je uitkijken want et moet allemaal compaq gespecificeerd zijn. Bijv. een tv-kaart van hauppauge wordt niet door compaq ondersteund. Je hele systeem loop gelijk vast!!! Dus ik zou zeggen, Koop gewoon alles nieuw en stel zelf samen, dan heb je een 100% clone pc. Dus je kan er alles ingooien wat je maar wilt!!

suc6,

pjot

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Upgraden?!?! Kost een hoop geld en gezeik!!
Koop gewoon een kast en alle onderdelen die je GOED vind voor een nieuwe computer, en bouw het in elkaar, heb ik ook gedaan en is nie zow moeilijk: gewoon kijken welke stekkers waar moeten komen en goed in het boekje lezen, instellen doet ie bijna alles automatisch!!

Veel Su6
Mzzl
Go0s

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 21:29 schreef Guanoape het volgende:
Compaq heeft volgens mij zijn eigen geheugen, ander geheugen werkt niet??? IIg als je vie Compaq upgrade is dat heel erg duur...
ze zeggen zelf bij compaq dat het niet werkt ander geheugen. maar het zijn gewoon een stelletje naaiers , ze willen gewoon dat je duur compaq geheugen koopt.
Ander geheugen werkt gewoon WEL

Verwijderd

ze zeggen zelf bij compaq dat het niet werkt ander geheugen. maar het zijn gewoon een stelletje naaiers , ze willen gewoon dat je duur compaq geheugen koopt.
Ander geheugen werkt gewoon WEL

Klopt!!! ik heb er al M-tec ingehangen en Dell geheugen. En hij = met bijde geheugens (nog) niet vastgelopen. terwijl ie 24 uur per dag aanstaat en 7 dagen per week. weken 8er weken duzzzzz.

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 18:41
die compaq verkopen en een nieuwe computer kopen is de snelste oplossing

begrijp me niet verkeerd hoor, ik vindt compaq voor kantoorgebruik nogsteeds het makkelijkste.. goeie kwaliteit / snelle service voor een goeie prijs..

maar als het op upgraden gaat :? och. dan kun je nog wel eens rare dingen tegen komen als je een nieuwe videokaart erin drukt ofzo :(

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

Juist, als je wilt gaan upgraden koop dan éérst een nieuwe kast ((met voeding) dan kan je beginnen met elk willekeurig mobo).
Pagina: 1