Toon posts:

wel USB ondersteuning op mobo, maar geen uitgang

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
En dag hoor,

ik ben bezig met een mobo met VXpro chipset, waar een amd k6 233 op draait. Volgens de bios van het mobo is er de mogelijkheid tot USB ondersteuning. Als ik dat aanzet in de bios wordt er in windows keurig een "USB root hub" en een "PCI to USB bridge" gevonden en geinstalleerd. Achterop zit echter geen uitgang (of ingang eigenlijk) Weet iemand hier meer van? Ik heb nl. geen zin om een losse USB poort te kopen als de ondersteuning er al zit...
BVD,

Skwefje.

Verwijderd

Waarschijnlijk zit er op het moederbord een USB-aansluiting.
Kijk even in de handleiding van je moederbord.
Welk moederbord heb je eigenlijk?

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-03 21:44

Simkin

Bzzzzz

heb je niet perongelijk nog een metalen plaatje er voor zitten (nieuwe kast)
Heb je er geen plugable USB poort erbij gekregen (vast schroeven en inpluggen op mobo.

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-04 23:13

Koelkasten

har har koelkast op je knar

ik heb dat op mijn pa zijn bak ook en die oplichters van een winkels vragen gewoon vet 60 piek voor de kabeltjes die je nodig hebt

:r

Sommige mensen....

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 22:10 schreef Koelkasten het volgende:
ik heb dat op mijn pa zijn bak ook en die oplichters van een winkels vragen gewoon vet 60 piek voor de kabeltjes die je nodig hebt

:r
Zo'n USB-kabeltje kost 15piek.

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zoiets heb ik ook op m'n mobo.
Een paar pinnetjes met de tekst: "USB - for future use"

Kan je in/uitschakelen in de BIOS.

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Op dinsdag 24 juli 2001 17:47 schreef Simkin het volgende:
heb je niet perongelijk nog een metalen plaatje er voor zitten (nieuwe kast)
Heb je er geen plugable USB poort erbij gekregen (vast schroeven en inpluggen op mobo.
Klopt!!! kijk eens in de kast of er nix voor zit en anders koop een plugable USB poort (heb ik ook) en volgens mij zijn die niet zow duur!! (kweet geen prijzen maar denk maar 25 tot 40 piek)

Suc6
Go0s

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
koop je toch gewoon een PCI insteek kaart met usb sloten, heeft mijn pc ook draaien, en werkt als een speer (ook zijn mainboard had/heeft USB onboard, alleen ook geen kabeltje, en een insteek kaartje is goedkoper als een kabeltje (in mijn geval dan, ik kon goedkoop aan zon kaartje komen

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik aan zo'n kabeltje kan komen dan? Want ik heb geen zin om een pci kaart te kopen van 65 piek als de voorzieningen aanwezig zijn. En het is een VXpro mobo, met een amd K6 233 mhz. Al een paar jaar oud, en er zit niks verstopt of zeau...

Verwijderd

Topicstarter
een goedkope kaart mag ook trouwens ;)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op woensdag 25 juli 2001 15:09 schreef Skwefje het volgende:
een goedkope kaart mag ook trouwens ;)
Goedkoper als dit kan niet: Ik heb nog wel wat van die dingen liggen. In zo'n PCI-opening schroeven, stekker er op... klaar!
Ik woon in Apeldoorn, je kunt hem gratis afhalen :)

[Mede-tweaker helpen geeft goed gevoel *D ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, dat is een initiatief waar ik iets mee kan !!! Kun je me anders ff melen op Skwefje@wxs.nl, ik woon nl. in R'dam, en da's best een eind... ;)
Pagina: 1