Vraag

• The Frys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:23
Ben opzoek naar een vervanger voor de Galaxy S5 mini voor de vrouw

200/250 budget
Het mag ook wel iets meer zijn.. het is een richtlijn

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Haar huidige telefoon is op na 2,5 jaar. Beelscherm flikkerd, batterij is aan eind. Tijd voor een nieuw toestel. Nu doet ze weinig tot niks met een smartphone en heeft ze eigenlijks het liefste nog een 3310. Ze gebruikt alleen whatsapp en Google maps, verder intreseert het haar vrij weinig.

Wat heb je zelf al gevonden?
Een galaxy A3 lijkt een mooie vervanger maar aangezien dit een 2017 model is ben ik bang dat dit toestel niet heel lang meer mee zal gaan.

Ze wilt graag weer een andriod toestel die niet groter is dan 138mm in de lengte (vind ze eigenlijk ook al te groot) hebben jullie nog suggesties/ideeen?

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:57
Ik heb even gefilterd, en je komt met die maat uit op een van de Sony Xperia Compact modellen met die lengtemaat:
categorie: Smartphones
Vraag is of breedte nog invloed heeft op lengte omdat telefoons relatief langer en smaller worden? Dan krijg je mogelijk meer keuze.

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-11 21:20
Heb mijn S5 Mini onlangs vervangen door een A5 (2017) de A8 (2018) is een beetje duurder :).

My favorite programming language is solder.

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-11 15:38

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Heb zelf de A3 2017, prachtig ding. Kan er van alles mee wat ik wil en kan mezelf makkelijk nog wel 2 jaar met dit ding zien. Vorig jaar januari gekocht, dus het gaat al ruim een jaar mee. Als ze gewoon die paar apps wil en de rest haar verder niet interesseert, waarom zou dit toestel dan niet lang meer mee gaan? Voor die prijs is het i.i.g. geen miskoop.

Ik kom zelf oorspronkelijk van een S4 Mini en wou het ook niet te groot hebben. De A3 viel me mee, dat went. En het is nog steeds lekker onder de 5". :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20:50

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

sony xperia compact.