Indrukken scroll wheel Logitech MX Master muis moeizaam

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het indrukken van de middelste knop (scroll wheel) van mijn pricewatch: Logitech MX Master gebruik ik veelvuldig. Sinds gisteren gaat het indrukken daarvan echter enorm moeizaam. Ik moet veel dieper en harder drukken dan voorheen. Het scrollen zelf werkt nog wel gewoon zoals voorheen, zowel de normale als de infinite scroll stand. Herkent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb dat ook een keer gehad met een Logitech-muis en succesvol een vervangende muis gekregen op basis van garantie. Volgens mij was dat nog wel binnen de 2 jaar.

Kortom, neem even contact op met je verkoper, of als je buiten de 2 jaar garantie valt, neem even cotact op met Logitech zelf.

[ Voor 28% gewijzigd door Room42 op 25-02-2019 20:30 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
@Room42 Die van mij is net 1 maand buiten de 2 jaar garantie, zal me dus moeten richten op de coulance van Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nou, als het een defect is, mag je ervan uitgaan dat de muis nog gewoon zou werken, na 2 jaar, dus zal de winkel ook service moeten verlenen. Echter is het dan aan jou om te bewijzen dat het niet aan jou ligt dat ie nu defect is (bewijslast).

Maar goed, Logitech is waarschijnlijk makkelijker!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron