Toon posts:

ff vraagje of een dell inspiron

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ga binnen kort een inspiron 8000 kopen.

En nu wil ik weten krijg je er een full version van windows bij of zoŽn stomme recoverie cd???
Waar je niks aan heb

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
full version cd met aparte drivers cd (recovery)

incl product key

...

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Mijn Windows ME bij mijn Inspiron 4000GT was wel dell-locked (Draait alleen op een dell).

Nu wilde ik de ME licentie op mijn eigen PC hebben en de 98 licentie van mijn normale PC op de Inspiron (i.v.m. Exact 7)

Toen kwam ik er achter dat de ME dell-locked was. Gelukkig heb ik de tool VISWME.EXE kunnen gebruiken waardoor hij wel op mijn Abit board loopt. ;)

Verwijderd

je krijgt gewoon de windows OEM cd erbij
en ook alle andere benodigde driver CD's en proggramma CD's

en die recovery cd's van Dell zijn zeker niet waardeloos want alle drivers staan daar ook nog weer eens los op en niet zoals bij packard hell ingepakt en onvindbaar

en mijn Win98SE is overigens niet Dell locked

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:27
Ik kreeg bij mijn Inspiron een jaar of 2 geleden (3500, alweer een oudje:) gewoon de win98 CD. Zit overigens nog ingeseald in het doosje.

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt!!!

Ik had al namelijk een email gestuurd naar hun en daar kwam maar geen antwoord op.

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Windows ME is wel gelocked
98 niet

Verwijderd

Kon wel eens zijn dat je geen oem cd meer krijg.
Bij m`n zus d`r inspiron zat een recovery cd.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:56

Yucko

One clown to rule them all !

ik zie het wel als ik over een paar maandjes (in februari) mijn dell notebook ga kopen :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

mijn collega heeft een aziatische versie en daar zat alleeen een revovery cd bij...
das kut!
Pagina: 1