Zoek een kleine muis zonder batterijen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ladyluck
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15-12-2021
Ik zoek een?
Kleine muis, voor normaal gebruik en ook voor gaming.
Hoeft niet super speciaal te zijn, ik heb nu geen extra knoppen of lichtjes ofzo en hoef dat ook niet per sé. Als het niet te duur is vind ik het niet erg wat extra knoppen op de zijkant te hebben maar dat hoeft zeker niet. Ik heb nu een trust primo draadloze mini muis en ik ben er verder wel gewoon tevreden mee, ik vind het alleen niet fijn dat hij op batterijen werkt en dus soms ineens uitgaat in het midden van het gamen en ik in paniek nieuwe batterijen moet zoeken- dus ik wil iets met draad of wat niet ineens zonder power zit.

Wat is je budget?
Liefst max iets van €30

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Met een acer laptop.

thanks!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:31
Ik wil toch een ongevraagde suggestie doen, hij is (iets) boven budget én draadloos: productreview: Logitech Wireless Marathon Mouse M705 review door dirkjesdirk

Deze muis kent een accuduur van enkele jaren. Ik vind persoonlijk een draadloze muis een meerwaarde voor een laptop. Zeker als je de laptop meeneemt of in huis verplaatst.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:55
Of neem gewoon een muis die je kan inpluggen op USB. Dan kun je gamen en als hij leeg is (er zitten meestal lichtjes op, dus je kunt ook af en toe kijken hoe het er mee staat?!) dan plug je hem in en kunt weer verder.