Telefoneren via ISDN op de PC

Pagina: 1
Acties:

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 15:53
Ik heb een ISDN adapter van Dynalink en heb daar ook RVS Com Lite bij gekregen. Dit programma werkt zo bagger en dom.

Ik ben dus op zoek naar een ander programma waar je mee kan bellen!

Wat zijn goede programma's om mee te bellen op de PC?

Oja...Is er ook een soort SDK om zelf een programma te schrijven?

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 10:35

xxfile

\/ It's me \/

Probeer eens pc to pc call van ICQ, het werkt echt heel goed. Lekker relaxed met je headset op :D

Maar er is wel 1 voorwaarde aan verbonden, dat is dat die ander ook ICQ heeft, misschien zou dat iets kunnen zijn om het niet te proberen.

Anders check dit eens :)

Nieuw, nu met Twitter

• PhoneTech
Ik bedoel dus telefoneren van PC > Telefoon.

Misschien ben ik een beetje onduidelijk geweest in het begin.

Ik wil niet dat phonefree gebruiken...ik ben best bereid om de telefoon tikken te betalen!

Verwijderd

Ik heb in het verleden software van Fritz! gebruikt, dat beviel op zich goed, gisteren heb ik phoner gedownload, en dat werkt ook wel prettig, zit alleen nog een echo in het geluid. Maarja ik gebruik ook geen headset, dus dat is toch al moeilijk te voorkomen. Ik geloof dat het adres van dat proggie http://www.phoner.de is...

Verwijderd

ritstele.com of bestaat dat niet meer? dit is toch wat je bedoeld ?

• PhoneTech
Op woensdag 25 juli 2001 15:53 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb in het verleden software van Fritz! gebruikt, dat beviel op zich goed, gisteren heb ik phoner gedownload, en dat werkt ook wel prettig, zit alleen nog een echo in het geluid. Maarja ik gebruik ook geen headset, dus dat is toch al moeilijk te voorkomen. Ik geloof dat het adres van dat proggie http://www.phoner.de is...
Bedankt! Het programma is in duits maar hij heeft ook een SDK meegeleverd!!! Ik ga gewoon lekker zelf wel iets in elkaar prutsen! bedankt
Pagina: 1