Ik zoek een?
Opvolger van mijn Motorola Moto g5 plus
Wat is je budget?
Ik wil een los toestel kopen zonder abonnement. Ik ben bereid om tot €350 te betalen
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik mijn telefoon voor het standaard appen, browsen, lichte spelletjes navigeren, Daarnaast kijk ik ook regelmatig netflix/ filmpjes op mijn telefoon
Ik maak veel foto's dus voor dat geld een goede camera (veel opslag) zou wel fijn zijn
Verder wil mijn telefoon niet te vaak opladen. Dus accuduur is ook belangrijk
Wat heb je zelf al gevonden?
Motorola g7 plus (nadeel is dat er weinig (beveiliging) updates zijn)
Nokia 8,1 (goede updates)
Huawei p20 lite (misschien wachten op de p30 Lite?
Welke vragen heb je hier nog over?
Lopend navigeren door een onbekende stad is echt een ramp met mijn g5 (het zou wel fijn zijn als dit met mijin volgende telefoon opgelost zou zijn.
Misschien een idee om voor dat bedrag een goede 2de hands te kopen. Zoja welke dan?
Opvolger van mijn Motorola Moto g5 plus
Wat is je budget?
Ik wil een los toestel kopen zonder abonnement. Ik ben bereid om tot €350 te betalen
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik mijn telefoon voor het standaard appen, browsen, lichte spelletjes navigeren, Daarnaast kijk ik ook regelmatig netflix/ filmpjes op mijn telefoon
Ik maak veel foto's dus voor dat geld een goede camera (veel opslag) zou wel fijn zijn
Verder wil mijn telefoon niet te vaak opladen. Dus accuduur is ook belangrijk
Wat heb je zelf al gevonden?
Motorola g7 plus (nadeel is dat er weinig (beveiliging) updates zijn)
Nokia 8,1 (goede updates)
Huawei p20 lite (misschien wachten op de p30 Lite?
Welke vragen heb je hier nog over?
Lopend navigeren door een onbekende stad is echt een ramp met mijn g5 (het zou wel fijn zijn als dit met mijin volgende telefoon opgelost zou zijn.
Misschien een idee om voor dat bedrag een goede 2de hands te kopen. Zoja welke dan?