Kan iemand mij misschien helpen met het solderen van een hele kleine chip op mijn PX5 Android unit? Er zit momenteel een USB chip op die waarschijnlijk kapot is, en deze wil ik graag vervangen door een beter model. Echter is deze chip erg klein. Nu begrijp ik wel de basis van solderen, maar ik durf het echt niet aan om zo een klein ding te solderen.
Vandaar mijn vraag of iemand dit voor mij wilt doen, tegen een vergoeding eventueel. Ik woon in regio Haarlem, dus als iemand in de buurt toevallig zin en tijd heeft een keer zou dat heel mooi zijn!
Het gaat om een gl852g solderen, en de gl850 eraf halen. Voorbeeld van formaat:
Het gaat (vind ik) dus om een hele kleine chip. Heb op XDA wel gelezen dat mensen het met succes hebben vervangen, dus dat biedt hoop. Het alternatief is om een compleet nieuwe unit te kopen helaas.
Mocht iemand willen helpen dan kan ik via Ali een paar van die chips kopen voor een paar euro.
Vandaar mijn vraag of iemand dit voor mij wilt doen, tegen een vergoeding eventueel. Ik woon in regio Haarlem, dus als iemand in de buurt toevallig zin en tijd heeft een keer zou dat heel mooi zijn!
Het gaat om een gl852g solderen, en de gl850 eraf halen. Voorbeeld van formaat:

Het gaat (vind ik) dus om een hele kleine chip. Heb op XDA wel gelezen dat mensen het met succes hebben vervangen, dus dat biedt hoop. Het alternatief is om een compleet nieuwe unit te kopen helaas.
Mocht iemand willen helpen dan kan ik via Ali een paar van die chips kopen voor een paar euro.
[ Voor 4% gewijzigd door Bose321 op 25-02-2019 12:37 ]
Fanaleds.com