crew aan vakantie toe?

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12 21:38
'k heb 't al es gezegd maar bij deze dan hier.

de laatste tijd valt het me op dat er door de crew soms zo 'overspannen' wordt gereageert. met dit overspannen bedoel ik acties als vrij snel met een slotje/ban dreigen en gooien.
andere dingen die me ok opvallen is dat er wat gerommel is zo af en toe tussen oa crew en oud-crew. -> proberen binnens-kamers te houden.
(ik ga geen vb geven; ik wil niemand ergens van 'beschuldingen' ofzo..)

Ten derde; sommige crewleden roepen daarnaast ok wel hard dat dit hun forum is en dat je daar niets van mag zeggen. -> is niet bijster user friendly.

Ik wil wel duidelijk maken dat ik het soms best kan snappen dat de crew een beetje misselijk wordt van irri gasten die zeuren over de meest kleine wissewasjes. maar als je professioneel bezig wilt zijn moet je dit toch niet teveel van slag kunnen brengen.

mijn inzicht in deze is dat geprobeerd moet worden om toch professioneel EN objectief bezig te blijven; laat je niet meesleuren in eindeloos gehuil over de meest kleine dingen.

voor de rest; keep up the good work!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 24 juli 2001 15:49 schreef the noise het volgende:

mijn inzicht in deze is dat geprobeerd moet worden om toch professioneel EN objectief bezig te blijven; laat je niet meesleuren in eindeloos gehuil over de meest kleine dingen.

voor de rest; keep up the good work!
Dank u (voor de laatste opm.)

Dat andere ben ik het mee eens, en zelf probeer ik dat ook. Ik besef me wel dat dit verrotte moeilijk is.

Je moet dan namelijk je natuurlijke (menselijke) gedrag naast je neer weten te leggen, en da's best moeilijk (niet onmogenlijk, maar wel heel moeilijk)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-12 20:26
dat komt door topics van:
waarom heb ik een slotje, en als je nu niet antwoord zal ik je meppen...

vind je het gek dat ze overspannen raken... nee ze zijn niet overspannen, ze zijn geiiriteerd.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nergens last van :)
Ben dan al koud 2 weken terug van vakantie

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 15:49 schreef the noise het volgende:
laat je niet meesleuren in eindeloos gehuil over de meest kleine dingen.
maar daar valt dit toch ook onder ?

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
de laatste tijd valt het me op dat er door de crew soms zo 'overspannen' wordt gereageert
Nee, ik heb het nog niet gemerkt :P ;)

They made me do it.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Volgens mij zou er best een beetje meer controle mogen zijn op wat de mods uitvoeren.

Zoals het nu gaat heb ik het idee dat alle mods maar een beetje 'aanklooien' in hun eigen forumpje zonder dat het iemand van de crew wat kan schelen wat er gebeurt.

Klachten worden nog steeds graag afgedaan met een 'Ik doe het zo en als het je niet bevalt dan sodemieter je maar op', daarbij heeft de moderator ook de complete vrijheid.. ik betwijfel zelfs of de verantwoordelijke HGAs uberhaupt van deze incidenten afweten. (En kom a.u.b. niet met geen tijd/zin argumenten aanzetten, als dat de reden is kun je beter meteen je functie neerleggen.)

HGAs moeten 'hun' mods in de gaten houden, weten wat ze goed en fout doen en ze daar ook op aanspreken.

Verder lijkt het me eens stuk beter om klachten over een moderator te laten behandelen door de verantwoordelijke HGA. Dan weten die wat hun modjes uitgevoerd hebben en dan wordt bovendien een moddergevecht tussen een groep users en 1 mod, die meestal toch zijn fout niet toegeeft, voorkomen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als ik een fout maak, geef ik hem prima toe hoor... Ik klooi echt niet aan.

Ik heb ook weleens een topic gesloten, dat onterecht was, en dat heb ik weer ge-opend.

[topic=181730]

Die dus. Gewoon even overlegd, fout toegegeven, sluitMSG gewist en heropend.

Zonder problemen hoor. Ik ben ook maar een mens.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 24 juli 2001 16:22 schreef Chaos het volgende:
Volgens mij zou er best een beetje meer controle mogen zijn op wat de mods uitvoeren.

Zoals het nu gaat heb ik het idee dat alle mods maar een beetje 'aanklooien' in hun eigen forumpje zonder dat het iemand van de crew wat kan schelen wat er gebeurt.

Klachten worden nog steeds graag afgedaan met een 'Ik doe het zo en als het je niet bevalt dan sodemieter je maar op', daarbij heeft de moderator ook de complete vrijheid.. ik betwijfel zelfs of de verantwoordelijke HGAs uberhaupt van deze incidenten afweten. (En kom a.u.b. niet met geen tijd/zin argumenten aanzetten, als dat de reden is kun je beter meteen je functie neerleggen.)

HGAs moeten 'hun' mods in de gaten houden, weten wat ze goed en fout doen en ze daar ook op aanspreken.

Verder lijkt het me eens stuk beter om klachten over een moderator te laten behandelen door de verantwoordelijke HGA. Dan weten die wat hun modjes uitgevoerd hebben en dan wordt bovendien een moddergevecht tussen een groep users en 1 mod, die meestal toch zijn fout niet toegeeft, voorkomen.
De controleurs controleren bedoel je. Wie gaat hen dan weer controleren ?

(je hebt wel een punt, maar hoe bereik je zoiets ?)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

:?

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 24 juli 2001 16:38 schreef Jotti het volgende:
:?
Modjes=Controleurs.

Hij stelt voor om de controleurs te controleren (hetgeen eigenlijk al gebeurd, maar waarschijnlijk niet op de manier die bedoeld wordt) :) (nu duidelijk)

• the noise
  • Laatst online: 02-12 21:38
misschien dat de hiearchie een kleine aanpassing nodig heeft?

iig is een goede communicatie tussen de mods zeer belangrijk.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Jaymz: aha... ja nu snap ik een klein beetje waar je op doelde :)

Enne... ik 'schaduw' mijn mods regelmatig hoor... dat moet idd gebeuren, zoals Chaos terecht opmerkt. Dat mag onderling uiteraard ook.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 24 juli 2001 16:43 schreef Jotti het volgende:
Jaymz: aha... ja nu snap ik een klein beetje waar je op doelde :)
Oke.

Ik neig ernaar,om mezelf nogal onbegrijpelijk uit te drukken. Als ik daarna 1 zinnetje toevoeg is het wel duidelijk. Heel vreemd.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 24 juli 2001 16:01 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

Nee, ik heb het nog niet gemerkt :P ;)
Jij ook al niet ;)

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 16:45 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Oke.

Ik neig ernaar,om mezelf nogal onbegrijpelijk uit te drukken. Als ik daarna 1 zinnetje toevoeg is het wel duidelijk. Heel vreemd.
typisch een gevallen van vakantie nodig hebben :P.

Nah, de vraag wie de controleurs controleert is niet zo moeilijk te beantwoorden; floris en daniel zijn de beleidsbepalende personen binnen t-net en GoT en in die hoedanigheid dan ook het 'hoogste' in rang. zelfde als met rechtbanken; hoger dan het hooggerechtshof kan je niet.

traag: dat was ecteinascidin ;)

• Arno
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op dinsdag 24 juli 2001 16:53 schreef Paz het volgende:
typisch een gevallen van vakantie nodig hebben :P.
Was Jaymz niet net terug :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 24 juli 2001 16:56 schreef Traag het volgende:
Was Jaymz niet net terug :?
Ja :Y)

Telt dit crew-aan-vakantie-toe idee ook voor vakantiemodjes? Krijg je dan vakantievakantiemodjes ofzo? Lijkt me leuk :+

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 16:27 schreef JvS het volgende:
Als ik een fout maak, geef ik hem prima toe hoor... Ik klooi echt niet aan.

Ik heb ook weleens een topic gesloten, dat onterecht was, en dat heb ik weer ge-opend.

[topic=181730]

Die dus. Gewoon even overlegd, fout toegegeven, sluitMSG gewist en heropend.

Zonder problemen hoor. Ik ben ook maar een mens.
Ik denk niet dat deze comments aan jouw gericht zijn, maar aan andere mods.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Modjes zijn niet te beroerd om fouten toe te geven. Zowiezo dat als fouten aangekaart worden en andere modjes inderdaad een fout zien dat 't lastig is om als mod de fout te negeren.

Indien een modje iets doet dat de user als fout herkent, maar de voltallige crew geen fout ziet alsmede een groot deel van de users, dan kun je onmogelijk van een fout spreken.

Users die menen een fout te zien moeten niet vergeten dat modjes ook fouten kunnen herkennen en omdat ze modje zijn waarschijnlijk redelijk goed getrained zijn (modje wordt je niet voor niets). Om dan als user blijven door te emmeren over fouten wekt hooguit irritatie omdat niemand gelijk krijgt als 'ie het bij voorbaat niet heeft. Natuurlijk wordt je na 2 dagen gezeik over een (terechte) ban een beetje kribbig, maar om dan aan vakantie toe te zijn? neuh.

Iemand noemde mij net in een ander flame-topic arrogant. So be it, kan me er geeneens druk over maken. Dat persoon in kwestie is nu met meer viswaren aan het smijten, dus ik meen dat anderen ook wel wat vakantie kunnen gebruiken.
* Delerium heeft dan ook een banknop die op vakantie is.
Pagina: 1