Wat is een goede functietitel voor een front-end developer met veel (technische) online marketing verantwoordelijkheden?
Long story short: Mijn voormalige werkgever heeft mij benaderd met de vraag of ik terug wilde komen. Reden hiervoor is omdat er een functie binnen het bedrijf is ontstaan die ik heel goed kan invullen.
Mijn voormalige/toekomstige werkgever zit in de detailhandel en een groot deel van de omzet wordt gegenereerd door middel van e-commerce. Ik zal net als voorheen deel uitmaken van het e-commerce team.
Ik zal verantwoordelijkheid dragen voor onder andere:
• Implementatie van pixel via Google Tag Manager
• Dashboards maken met Google Analytics en Google Data studio
• Bouwen van landingspagina’s met HTML/CSS/Javascript
• Opzetten van A/B testen
• Het maken/optimaliseren van productfeeds
Omdat mijn taken voor 50/50 bestaan uit front-end development en online marketing, ben ik met mijn toekomstige werkgever op zoek naar een functietitel die deze twee functies in één titel (min-of-meer) kan laden.
Ik dacht zelf al aan:
• Digital marketing developer
• Performance marketing developer
Long story short: Mijn voormalige werkgever heeft mij benaderd met de vraag of ik terug wilde komen. Reden hiervoor is omdat er een functie binnen het bedrijf is ontstaan die ik heel goed kan invullen.
Mijn voormalige/toekomstige werkgever zit in de detailhandel en een groot deel van de omzet wordt gegenereerd door middel van e-commerce. Ik zal net als voorheen deel uitmaken van het e-commerce team.
Ik zal verantwoordelijkheid dragen voor onder andere:
• Implementatie van pixel via Google Tag Manager
• Dashboards maken met Google Analytics en Google Data studio
• Bouwen van landingspagina’s met HTML/CSS/Javascript
• Opzetten van A/B testen
• Het maken/optimaliseren van productfeeds
Omdat mijn taken voor 50/50 bestaan uit front-end development en online marketing, ben ik met mijn toekomstige werkgever op zoek naar een functietitel die deze twee functies in één titel (min-of-meer) kan laden.
Ik dacht zelf al aan:
• Digital marketing developer
• Performance marketing developer