Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quorton
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-03 20:06
Ik krijg in 3dmark2001 met de point sprites test (draaiend paard) maar 1 of 2 frames/s met daarbij nog erg slechte kwaliteit, het paard lijkt opgebouwd uit verticale strepen.

Is dit normaal bij een radeon 64 ? hebben jullie radeon gebruikers dit ook ?
Of heb ik iets verkeerd ingesteld ?

Ik heb wel een paar tweak programmas gebruikt, die ook default instellingen maken, maar blijkbaar niet echt optimaal.

Quadcore 6600 @ 3,3Ghz, 4 GB, 2 TB raid 5, GF 8400GS
P4 2.8G, 2 GB, 500GB diskspace, GF FX5200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:58
De framerate komt wel overeen met mijn resultaten (Radeon 64 DDR ViVo, op TBird 1060 met 256 MB). Ik heb ook maar liefts 1 fps :'( Die verticale strepen komen me echter niet bekend voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mijn plank(check signature) draait het paard soepel zonder ook maar 1 frame over te slaan. En geen strepen.
dx8.1a
det 12.41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kan ik met je mee praten, marcell ;-)
Totaal geen framedrops en ziet er supergelikt uit! Check m'n signature ook maar
ff! ;)

Nvidia rulezzz! 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zelfs op mijn PII 400 + GeForce2 MX PCI loopt hij soepel.

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 13:25 schreef pSycho-Y2K het volgende:
Nvidia rulezzz! 8-)
3dmark = nVidia mark... dus das niet zo gek he..

met mijn gf2mx liep dat paard ook goed, met mijn radeon niet, maar goh mijn 3dmark score is toch wel stukken hoger met die radeon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

is dat die eerste of die tweede?
Die 2de met die gouden paarden loopt bij mij niet eens soepel en ik het gewoon een fokking GF3!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Pfff..
Met mijn Riva TNT dee hij de point sprites test ook al soepel, daar hoef je echt geen GF2kut voor te hebben.

Het probleem is dat de hardware implementatie van wat ze willen met point sprites door 3DMark verkeerd aangestuurd wordt waardoor alleen nVidia kaarten het "snappen".
In de praktijk is dit helemaal geen factor en je Radeon is toch sneller dan een GTS in games dus maak je maar niet druk.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ATI freak :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:58
Op vrijdag 27 juli 2001 17:56 schreef pSycho-Y2K het volgende:
ATI freak :Z
|:( |:(
Je moet er eigenlijk ook niet op ingaan, maar toch :)

Om nog even in te gaan op een andere quote:
is dat die eerste of die tweede?
Die 2de met die gouden paarden loopt bij mij niet eens soepel en ik het gewoon een fokking GF3!
Was die test met die gouden paarden (op de draaimolen) niet in 3Dmark 2000 ?? Die test liep "redelijk" soepel (+- 5 fps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik heb het ook. Het is een bug in de drivers. Ook de laatste Beta's (Win2k) lossen dit niet op.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Pagina: 1